Hoii! Ik heb een beetje een rare vraag. Als ik ergens zenuwachtig ben of iets, dan als ik lach dan gaat mijn wang trillen heel snel, en dat voel ik en je ziet het ook helaas Hebben andere mensen dit ook? Wat zou ik ermee kunnen doen? Het is best wel vervelend met bijvoorbeeld prijsuitreikingen, sta ik daar met mijn linker trillend wang haha. Het is ook echt 1 wang, mijn linker. Het trilt zegmaar op de plek tussen mijn oog en mondhoek/lip. Ik zit er wel mee, omdat het ook niet fijn voelt als mijn wang gaat trillen. Meestal dan kijk ik weer ergens anders naar toe, of ik stop met de glimlach
Nou het is niet echt schamen, maar ik vind het best wel vervelend, want dan ben ik zenuwachtig en dan is dat ook nog eens te zien.
Lusitana
Geplaatst: 08-06-20 16:58
Komt best veel voor hoor, trillend lipje, wang, ooglid. En net als blozen laat het zien dat je je niet op je gemak voelt in de situatie, maar mensen begrijpen dat gewoon en ik geloof niet dat er oot iemand is aangekeken op een trilletje. Hooguit kweek je medeleven. Het is eigenijk zellfs soort van charmant. Bedenk eens wat je er zelf van zou vinden als je het bij een ander ziet. Zou je hard oordelen? Je kunt er ook luchting mee omgaan, zo van "nou mijn wang bemoeit zich er ook weer mee" ofzo, als de situatie dat toelaat.
Ik heb het sinds ik 13 was en een presentatie op school moest geven. Het is de laatste jaren wel wat minder erg geworden, doordat ik minder snel zenuwachtig word als ik moet spreken voor een groep, maar ik herken hoe je het ervaart en snap dat je het vervelend vindt . Maar het komt meer voor dan je denkt en we zijn gelukkig allemaal maar ‘gewoon’ mensen, dus ik denk dat anderen er zeker niet over oordelen en zelf ook andere dingen ervaren als ze zenuwachtig zijn.
Ja ik vind praten voor een groep ook echt dood eng, haha. ik wordt dan helemaal rood Okee, fijn dat iedereen dit toch wel als ''normaal'' beschouwd Dat geeft me toch wel meer vertrouwen.