Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:54

Tarzan die 2,3 kilo gaat je ook lukken!

SNippergroen wat een fijn moment he! Nog eventjes! Ik ga zondag uit eten dus hopelijk ben ik dan bij het eerste doel haha.

Musli wat goed zeg!

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:51

gaucho schreef:
Dat veel meer eten is wel herkenbaar, maar werkt echt goed. Ik 'vergat' altijd te eten of at ongezonde dingen die niet echt vulden, en ging dan halverwege de middag of avond als een malle snoepen. Merkte de afgelopen weken door veel drukte en het ontbreken van een vast patroon qua dagindeling dat ik daar ook weer een beetje in ging vervallen dus daar maar weer even het roer om gegooid. Gisteren hele dag bezig geweest om mijn huis verkoopklaar te maken, maar tussendoor wel gezond gegeten en 's avonds nog even tijd gemaakt om lunch voor vandaag en morgen te maken. Het worden spelt-rode biet pannenkoekjes met zelf gemaakte eiersalade op basis van Griekse yoghurt. Gisterochtend ook nog even flink krachttraining gedaan met alles een stuk zwaarder dan de afgelopen tijd, kan de spierpijn nu al overal voelen :') Last van de enkel is helemaal weg, dus als het weer een beetje meevalt ga ik vanavond lekker naar de hardloop club.

Weer een mooi lijstje met voedzame producten. Hier, na een weekend van veel koolhydraten en slecht eten, vandaag de focus op gezonde en goede voeding :j Startte vanochtend met een bakje Skyr en als tussendoortje nam ik een eiwitreep. Bijna tijd voor lunch, dat wordt een tosti met kaas. Appeltje als tussendoortje voor de middag en vanavond netjes vlees met groenten :9

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:10

Ik heb mijn eerste sport uurtje erop zitten.
20 minuten gefietst en 20 minuten gelopen op een vrij hoog tempo.
En ik had de ruimte voor mijzelf :D

_Tarzan

Berichten: 11185
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:56

Ik werd vandaag weer even spontaan blij van mijn spiegelbeeld, ik ben er nog lang niet hoor maar ik ben verder dan ik in de afgelopen jaren ben gekomen *\%/*

Even om er een motiverende post van te maken, dit was juli 2021:
Afbeelding

En dit ben ik vandaag :D
Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:00

Wauw! Heel mooie resultaten die je al bereikt hebt <3
Knapperd, zowel op de eerste als tweede foto _/-\o_

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:01

Wouuuww _Tarzan, wat een gave foto's! En inderdaad, op beide hartstikke knap :D

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:02

Wauw!

_Tarzan

Berichten: 11185
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:41

Dankjewel, heel lief van jullie! <3
Verschil op de bovenste foto zat ik niet lekker in m’n vel, en nu op de onderste wel *\%/*

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:45

Vanavond is het weer tijd voor de sportschool *\o/* Niet al te gek doen want eigenlijk mag ik niet zweten (ivm nieuwe permanente make-up)... Heb de afgelopen dagen echt eens soort onverzadigbaar gevoel. Probeer dat zoveel mogelijk te stillen met gezonde dingen en soms gewoon door het te negeren :') hopelijk trekt het weer een beetje weg, want vervelend is het zeker.

gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:49

Je ziet er fantastisch uit Tarzan *\o/* En nog beter dat je je ook zo voelt :j

Herkenbaar MusLi, had ik net ook terwijl ik net in de supermarkt was. Stond al met de doos bonbons in mijn handen := Heb het bij rijstwafels met pure chocolade weten te houden. Gister juist helemaal geen honger gevoel en misschien zelfs wat te weinig gegeten in combinatie met 2 dagen achter elkaar flink sporten. Ga eens in de gaten houden of ik er een lijn in kan vinden. Tot nu toe nog niet, behalve dan 2 dagen misschien wat weinig gegeten.

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:57

Als je natuurlijk twee dagen wat minder gegeten hebt en ondertussen wel flink gesport hebt, is het niet raar dat je vandaag dan voelt dat je lichaam behoefte heeft aan meer eten.. Hier had ik gisteren echt wel flink gegeten en niet gesport, dus daar kan het niet echt vandaan komen zou je zeggen :')

Wel goed dat je gekozen hebt voor de rijstwafels en geen bonbons. Knappe keuze *\o/*

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:58

_Tarzan schreef:
Ik werd vandaag weer even spontaan blij van mijn spiegelbeeld, ik ben er nog lang niet hoor maar ik ben verder dan ik in de afgelopen jaren ben gekomen *\%/*

Even om er een motiverende post van te maken, dit was juli 2021:
[ [url=m/NncNRY.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit ben ik vandaag :D
[ [url=m/M6r0u7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fiet fieuw <3

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 09:12

Gisteren toch maar niet naar de sportschool geweest, aangezien het advies is om geen sporten te doen waarvan je gaat zweten. Dit kan namelijk invloed hebben op het pigment van de permanente make-up. Dat zou een beetje zonde van het geld zijn :')

Gisteren dus maar lekker na het eten de schoentjes aangetrokken voor een wandeling in de buurt. Toch bijna 4,5km gelopen :) Beter dan op de bank zitten zegmaar.

Hoe staat het er bij jullie voor?

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 09:52

Ik zit er goed in en merk dat ook aan mijn lijf :D Ik zit 1kg van mijn eerste doel af, dus zit vol in de motivatie. Zodra ik onder dat getal zit wil ik deze noooooooit meer terugzien haha.

Ik heb eindelijk de holy grail gevonden in mijn macro's en ben lekker aan het trainen en wandelen. Ik merk dat zeker dat wandelen buiten het trainen echt wel veel effect heeft :j

Begrijpelijk dat je toch de sportschool even hebt overgeslagen MuSli :D Wat heb je laten zetten? Powderbrows lijken mij fantastisch maar hoewel ik ruim voldoende wenkbrauwhaartjes heb, zijn ze witblond :+ ik verf ze nu maar ben bang dat het geen gezicht is als ik dan die powderbrows heb en het is hoog tijd om weer te verven :=

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 10:53

Ik heb m'n powderbrows laten bijwerken :) Ben er zelf heel erg blij mee, maar ik heb zelf donkere haartjes dus ik kan niet zeggen hoe het uitpakt met lichtere haartjes.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:47

Tarzan beide foto's mooi, maar wat een verschil al!

Musli en Gaucho wel goed hoor dat jullie er toch vanaf zijn gebleven.

Hier gisteren gaf die ineens aan dat ik weer wat zwaarder was geworden, maar vanmorgen er alweer 0,7 af. Nog 0,3 van mijn doel af dus ik hoop echt dat het vrijdag gaat lukken.

_Tarzan

Berichten: 11185
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 19:44

Dankjewel voor de complimentjes lievetjes <3
Vandaag even slecht, ben pizza gaan eten met een vriendin, slecht maar wel lekker!!
Jullie gaan ook allemaal heel goed! Samen komen we er wel :D

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:36

_Tarzan schreef:
Dankjewel voor de complimentjes lievetjes <3
Vandaag even slecht, ben pizza gaan eten met een vriendin, slecht maar wel lekker!!
Jullie gaan ook allemaal heel goed! Samen komen we er wel :D

Slecht? Lekker bedoel je... Dat is leven. Zolang je daarna de draad weer oppakt is er helemaal niks aan de hand.

Ik heb vandaag ik denk wel 125gr gekruide notenmix gegeten (dat zijn héél veel calorieën :=). Is dat echt passend in mijn eetschema? Nee. Is het echt gezond? Nee. Kan het erger? Jazeker :') daarna gewoon weer normaal gegeten en net 5km hardgelopen. Gewoon weer terug in het ritme en door..

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:37

Ik heb vanavond zuurkool gegeten... En morgen eet ik het weer.
Morgen ook weer uurtje sporten.

Musli: Je bent je bewust van dat je het gegeten hebt en dat is goed...

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 08:47

Nou tarzan dat moet gewoon keer kunnen. Ik eet ook minimaal 1 en soms 2x per week wat slechter. Ik merk zelfs dat het goed is om mijn lijf even een prikkel te geven. Ik ga zondag uit eten en dat is all you can eat. Daar probeer ik dan nu rekening mee te houden door even extra gezond te doen.

Musli haha nou even lekker van genoten en weer door.

Purny goed bezig!

Hier heel benieuwd naar het uiteindelijke getal voor morgen. Ik zag vanmorgen dat ik mijn 1e doel al had gehaald, maar wacht even met juichen want vrijdag is altijd mijn "opschrijf dag".

_Tarzan

Berichten: 11185
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 09:17

Ik heb ook extra de rest van de dag weinig gegeten haha maar toch, je lijf voelt meteen weer zo dik na zo'n mega pizza :')
Ik eet overigens ook gewoon 1x in de week frietjes van de friture hoor, veel te lekker om over te slaan.

Musli, gelijk heb je, het was lekker en gezellig haha, vandaag weer opletten en gaan met die banaan :D
Spannend Dustin! Ik duim voor je dat morgen dan ook je 1e doel behaald hebt :D

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:09

Nou hier doel gehaald! 1 kilo zelfs onder dat doel! Deze week 1,5 kilo eraf :D Helemaal blij haha

tumtummie
Berichten: 1486
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:58

Ik kom ook even onder mijn meeleessteen vandaan.
Was 1 november begonnen met afvallen maar 1 januari weer even mezelf goed bij de kladden genomen en nu echt doorgezet.
Vanmorgen doel 1 behaald: onder de 85 KG. Dus nu is er ongeveer 5 kg af. Het gaat niet snel maar eraf is eraf denken we dan maar.
Mezelf als beloning gesteld dat ik nu een weekend Vlieland mag gaan boeken, nu al zin in!

Dustinlover: Wat onwijs goed zeg!

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:05

Woehoeee, go go go @Dustinlover! *\o/*

Netjes ook @tumtummie :j

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:57

Note to self: volgende keer eerst mijn huishouden doen en dan pas trainen.

Ik lig plat op de bank want mijn armen willen niet meer, maar mn huishouden roept :')