Veel moeten afvallen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 11:29

De eerste halve kilo is eraf!

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 13:28

Wat goed! Dat er nog velen mogen volgen!

Gatver wat is het benauwd. Ik sta nu 40 minuten op Foxy maar val er haast bij neer. Nog 10 minuten te gaan en dan doe ik de rest van de dag geen ene moer meer. :+

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 13:50

Wij zijn lekker op vakantie in Luxemburg. Vandaag lekker de tijd genomen om een rondje hard te lopen. 8km. Was flink afzien, want ja, hoogteverschil :') (bijna 200m) en broeierig. Maar uitzicht was wel weer de moeite waard!

Afbeelding

Goed bezig @Roosch! Knap dat je Foxy weer opgepakt hebt..

Go @Purny, alles wat eraf gaat is eraf. Langzaam kom je er uiteindelijk ook!

@Gaucho respect voor wat jij allemaal met eten doet. Ik ben daar echt te verschrikkelijk lui voor. Ik hou van snel en simpel eten :=

@Ryder, hoe is het nu? Nog veel last gehad van de vaccinatie?

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:09

Luxemburg is mooi! Geniet ervan <3

Foxy. Done.
Afbeelding

Dan kan ik me iets minder schuldig voelen als ik vanmiddag gezellig borrel. :))

gaucho

Berichten: 9568
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:22

Ik ben alvast aan het voorbereiden voor borrel en etentjes van de week :') nog weer 2x een half uur fietsen en uurtje pony rijden aan de activiteiten toegevoegd. Pony mag ook wat afvallen, dat is aan zijn looplust niet te merken :') hij ging er vol voor.
Afbeelding

Afbeelding

gaucho

Berichten: 9568
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:00

Lekker dagje hier :D 2 stukken zelfgebakken appeltaart van een collega, enorm van genoten :j netjes gecompenseerd met courgette slierten ipv pasta bij het avondeten ;) En net heerlijk anderhalf uur hardlooptraining met hardloop groepje van de sportschool, echt leuk, werd er lekker fanatiek van.

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:24

Wat een leuk paard heb je Gaucho!
En lekker bezig hoor, soms moet een taartje kunnen :).

Hier Macdonald’s overgeslagen na het boulderen. Weer wat moeilijkere niveaus geprobeerd, even lekker mezelf uitdagen!

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 07:51

Ik heb gisteren m'n vaccinatie gehad. Vannacht heb ik gedroomd dat dat ding ervoor zorgde dat ik m'n hele leven slank was.

-O- -O- -O-

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 08:49

Kon het maar zo makkelijk zijn. Helaas -O-

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 08:55

Roosch schreef:
Ik heb gisteren m'n vaccinatie gehad. Vannacht heb ik gedroomd dat dat ding ervoor zorgde dat ik m'n hele leven slank was.

-O- -O- -O-


Dat zou toch mooi zijn..

gaucho

Berichten: 9568
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 09:37

Degene die dat uitvind wordt echt rijk :D

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 09:38

*begint met onderzoek te doen*

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:52

Ik ben momenteel blij met de weegschaal
-2 in een week en ik heb echt geen moment honger hoeven hebben of heel veel gesport .
Hopelijk kan ik dit vasthouden

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 11:07

Was het maar zo een feest he. Je snapt dat ik teleurgesteld wakker werd. :')

Wat goed, Sonja!

Ik baal af en toe zo van m'n bouw. Ik heb echt megasmalle heupen waardoor je eigenlijk elk biertje/chipje/stukje kaas wel ziet zitten.

Gewoon stom en af en toe demotivatie. Zei van de week nog toen ik een Hunkemollermodel zag dat zij overduidelijk een stuk zwaarder was dan ik, maar wel veel meer in proportie. Het enige wat ik kan doen is gewoon doorbijten en dapper doorgaan maar af en toe schuift de moed me in m'n (ook al zo kleine ) schoenen.

Nu wil ik vandaag overdag even 500 kcal op Foxy verbranden en vanavond even een korte work out in de sportschool. Heb last van een stijve arm dus zal de armspieren maar overslaan. Daarna lekker in de sauna, denk dat me dat ook goed doet.

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:11

Balen dat je even een dipje in de motivatie hebt @Roosch. Soms is het prima om even te balen van je bouw, als je daarna weer doorpakt en aan de bak gaat. Ups en downs horen erbij!

Hier op vakantie veel aan het wandelen. Gisteren ook gewoon weer 16.000 stappen gezet, zonder te sporten verder. Vanochtend wel weer lekker hardgelopen hier (7,5km/250hm), dus de 10.000 stappen heb ik vandaag ook alweer achter de rug. Daar komen er zeker nog wel wat bij :P

gaucho

Berichten: 9568
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:35

Klinkt als genoeg beweging Roosch :j ik heb voor vrijdagavond vast ff zwembad + sauna gereserveerd, heerlijk.

Voor zondag Bbq met een tomahawk steak in de planning, ter compensatie wandeling van 20 km 's middags :') Als dat geen compenseren is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:03

Mooi resultaat Sonja!

Roosch: Ik herken het dipje ivm niet tevreden zijn met jou lichaam. Hier is het andersom. Zelfs toen ik een goed gewicht had moesten rijlaarzen op maat gemaakt worden ivm brede kuiten en ging ik niet onder de 42 qua maat. Ik ga nooit ‘slank’ genoeg zijn om te passen in bepaalde leuke merken. Daarbij komen ook nog eens brede en grote voeten dus ook veel schoenen vallen altijd af.
Ik hoop dat je jou dipje er hebt kunnen af foxyen!

Musli: Goed bezig! Het ziet er prachtig uit op vakantie!

Guacho: Dat noemt inderdaad compenseren :D Laat het jou smaken!

Hier wekelijks weeg en meetmoment. -4 kilo maar verdorie 2 centimeter erbij op mijn taille sinds de start en 2 op mijn heupen. Hoe dan? _-:( Ik zou echt graag deze zomer nog een maatje kleiner hebben :=

kosseh

Berichten: 2615
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:17

Roosch, haha dat zou tegen gevallen zijn toen je je ogen open deed..
Dat vaccin zou ik ook wel willen. Ook de gene voor in juiste proportie.
Lekker bezig met sporten!

Sonja, mooi resultaat!

Musli, fijn dat je zo actief kan zijn op vakantie!

Gaucho, 20km mooie afstand.

Moestuin, hier het zelfde. In 2019 heb ik eventjes een mooi bmi gehad. 78kg, was ik toen. Voor veel waarschijnlijk nog zwaar maar ik ben best lang(1,85).
Laarzen paste ik nog steeds niet. Helpt ook niet mee dat ik met schoenen mannen maten heb.

Ik vond kleding kopen met gezond gewicht zo veel moeilijker dan nu ik weer dikker ben.
Ik had maat L van broeken, maat xs/s van Shirts. Jurkjes zaten dus nooit mooi. Bijna alle shirts worden korter als je maatje kleiner pakt en daardoor dus veel te kort. Zo balen dat ze niet aan lengte maten met shirts doen.

Hier gaat het niet zo lekker. Sporten lukt op dit moment niet. Gelukkig wel zo fysio, doe ik nog iets. In 2 dagen 2,5kilo er bij op de weegschaal. Vast alleen maar vocht, maar toch baal ik.

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 10:27

Vocht is echt een vervelend iets!

Hier is haast alles te lang altijd. :+ maar goed ik raak de 1.60m nog niet. Dat scheelt.

De weegschaal was relatief lief voor me.

Ik hoop over niet al te lange tijd rond het gewicht te zitten waar ik op zat toen ik startte bij de sportschool. Ik heb zo een fancy bonnetje weet je wel, met je eigenlijke leeftijd en je spiermassa enzo.

Als ik rond hetzelfde gewicht zit als toen ik startte kan ik het eens goed vergelijken.

Vanavond even zwemmen en misschien dat ik nog even een kort rondje sportschool vooraf doe. Het ligt naast elkaar, dat is wel fijn. :j

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 10:29

Oh fijn dat het naast elkaar ligt :). Kan je zo even naar binnen wippen.
Ik heb spierpijn in m’n buik van het klimmen, een goed teken vind ik :') . Vandaag wel uit eten, gaan met vriendinnen allemaal verjaardagen, slagen etc vieren :).

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:08

Wat fijn dat het naast elkaar ligt Roosch!

Klinkt leuk Esther, veel plezier!

Ik tel af tot vrijdag. Dat is de avond dat ik mag vals’spelen’. Gisteren alles in huis gehaald voor een kaas/vlees/borrel plank met brood. Njam, krijg al honger telkens ik er aan denk :~

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:12

Heerlijk, Moestuin!!

Ik probeer die weekenden/lekkere avondjes wat te compenseren doordeweeks met sporten etcetera.
Dit weekend ga ik het hele weekend naar een vriendin en daar zal ongetwijfeld ook wel wat gefoetel zijn. :))

Ja ideaal dat het bij elkaar ligt. Het zwemmen zit ook bij het abonnement in dus dan ga je vanzelf wat vaker. Duur grapje zo los (5 euro).

Vrijdagochtend ga ik voor het eerst Zumba'en. Lang geleden dat ik in zo een zaaltje rondgehuppeld heb. :+

ivy_power89

Berichten: 5865
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 12:47

Ik meld mij weer na een hele hele lange tijd.

Want heb wat pech weken achter de rug, met afsluitend een vakantie (waarbij ik echt los gegaan ben met eten)

2 weken geleden kwam er uit onderzoek naar voren dat ik slaap apneu heb, en toen vielen er zoveel puzzelstukjes op hun plek.
Maarja een apneu wordt verergerd door overgewicht, en in dit geval is de vraag heb ik overgewicht door een verstoorde slaapfunctie (bizar hoeveel schade dat kan toebrengen trouwens!) of heb ik apneu door overgewicht.

Dus zaterdag terug gekomen van vakantie, en maandag begonnen met weer streng op het eten letten.
Het moet nu een keer gaan lukken, er zit toch echt een medische noodzaak achter.

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:44

Schouders eronder, dat kun jij! *\o/*

Ik heb vandaag drie kwartier gefoxied en nog ruim drie kwartier baantjes getrokken. Denk dat ik goed slaap zo. :+

gaucho

Berichten: 9568
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:55

Zo, dat is inderdaad flink actief Roosch +:)+

Ik was bijna niet gaan sporten, was nog maar net klaar met laatste stuk van mijn terras schoonmaken. Blij dat ik ergens nog de puf vandaan had getoverd want het was echt lekker. Vrijdag ga ik ook weer zwemmen en sauna.