Sportief horloge met luxe uitstraling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lobke_

Sportief horloge met luxe uitstraling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 15:51

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed sportief horloge met luxe uitstraling. Op dit moment heb ik een zilveren horloge, maar doordat ik er altijd mee sport krijg ik uitslag/verkleuring op mijn pols. Ik gebruik een horloge voornamelijk voor paardrijden en hardlopen.

Wie heeft ervaring met een goed en sportief horloge? Het liefste onder de 50 euro. :D

Corelli

Re: Sportief horloge met luxe uitstraling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:22

Misschien een woodwatch?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:33

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:49

Ik kan de Garmin vivoactive 4 van harte aanbevelen! Paardrijden registreer ik overigens onder wandelen, want die optie zit er helaas niet echt op. Verder echt en mooi functioneel en mooi horloge

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:57

ikke schreef:
Definieer "sportief".
Zoiets:
https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SNE391P1
Of zoiets:
https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SSB175P1

Of is dit meer je stijl:
https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SRPD53K1

En nee, ik voldoe niet aan je prijscriterium.De andere kant daarvan is dat ze gerust 20+ jaren meegaan en je ze behoorlijk kunt mishandelen. Deze versies zijn waterdicht, ook bij de paarden.
Ik heb verder ook geen voorkeur of zo O:)

:~ De eerste twee <3

TS wil je een sporthorloge of een gewoon horloge met een sportieve look? Das nogal een verschilletje, ook in prijs.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 21:59

Corelli: hele mooie horloges maar ik vraag me af hoe lang die mooi bij mij blijven.

Ikke: ik heb een voorkeur voor horloges met een siliconen bandje, omdat het makkelijk schoon te maken is en wel waterdicht uiteraard.

Zucchero: jaa die vind ik ook heel mooi alleen wel wat boven mijn budget denk ik?

Ontberun: een sporthorloge wat ook voor netjes zou kunnen

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:03

_Lobke_ schreef:
Zucchero: jaa die vind ik ook heel mooi alleen wel wat boven mijn budget denk ik?

Eh ja... Sorry! Even niet bij stilgestaan. Ben te blij met mijn horloge, denk ik. :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:05

Wat je zoekt bestaat volgens mij niet voor die prijs? Wil je een horloge dat echt sport tracker moet je toch minstens richting 200 en meer denken.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:11

poes schreef:
Wat je zoekt bestaat volgens mij niet voor die prijs? Wil je een horloge dat echt sport tracker moet je toch minstens richting 200 en meer denken.

Daarom dat ik het vroeg. Een mooi en met luxe uitstraling sporthorloge ga je voor dat budget gewoon niet vinden. Een 'gewoon' horloge past wel binnen je budget, maar een sporthorloge dat ook nog zaken kan tracken helaas echt niet. Dan zit je echt tegen de €200 of meer

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:19

_Lobke_ schreef:
Corelli: hele mooie horloges maar ik vraag me af hoe lang die mooi bij mij blijven.

Ikke: ik heb een voorkeur voor horloges met een siliconen bandje, omdat het makkelijk schoon te maken is en wel waterdicht uiteraard.

Ontberun: een sporthorloge wat ook voor netjes zou kunnen

At jour service:
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1004031
}>

En in het echt is ie nog mooier.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:21

Ik heb de Huawei gt2 smartwatch, top horloge en aangezien ik een Huawei smartphone heb ideaal te combineren. Maar idd rond de 200€ prijsklasse.. Wel waterproof genoeg om ermee te mogen duiken, dus dat vind ik wel heel handig op stal (met paard wassen enz bedoel ik dan, geen 'oeps m'n horloge' momenten).

Afbeelding

Afbeelding

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:31

V_Naomi schreef:
Wel waterproof genoeg om ermee te mogen duiken, dus dat vind ik wel heel handig op stal (met paard wassen enz bedoel ik dan, geen 'oeps m'n horloge' momenten).

Daarom ook minimaal 100mtr waterdicht (10bar) in mijn lijstje.
Het zou me anders heel wat horloges gekost hebben (al zou je 'm eerder uit doen als je weet dat ie er niet tegen kan).

TS, dat zou ik wel meenemen in je afweging. 3 en 5 ato (bar) waterdicht is aardig wanneer je je hand een keer te diep in een emmer water stopt maar 10bar kun je de waterstraal vol op hebben, overleven ze zonder meer.

Aan jou om te bepalen hoe belangrijk dat is.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:36

ikke schreef:
V_Naomi schreef:
Wel waterproof genoeg om ermee te mogen duiken, dus dat vind ik wel heel handig op stal (met paard wassen enz bedoel ik dan, geen 'oeps m'n horloge' momenten).

Daarom ook minimaal 100mtr waterdicht (10bar) in mijn lijstje.
Het zou me anders heel wat horloges gekost hebben (al zou je 'm eerder uit doen als je weet dat ie er niet tegen kan).

TS, dat zou ik wel meenemen in je afweging. 3 en 5 ato (bar) waterdicht is aardig wanneer je je hand een keer te diep in een emmer water stopt maar 10bar kun je de waterstraal vol op hebben, overleven ze zonder meer.

Aan jou om te bepalen hoe belangrijk dat is.

Ben net even gaan checken en moet me even corrigeren: de mijne is cat. 5ATM, kan je mee zwemmen maar niet diep duiken, dus goed genoeg voor op stal want kan wel perfect onder water, niet onder hogere druk onder water maar dat zie ik niet gebeuren op stal :+

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:43

Ik heb deze, van Fitbit.
Maar ook die kost vanaf 150 euro.
Afbeelding

Mijn moeder heeft deze, can Samsung, zelfde prijsklasse.
Afbeelding

Op Ali express vind je de Senbono S08.
Deze is flink vaak gerevieuwd op YouTube en schijnt het heel goed te doen.
Kost slecht 16 euro.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:49

V_Naomi schreef:
Ben net even gaan checken en moet me even corrigeren: de mijne is cat. 5ATM, kan je mee zwemmen maar niet diep duiken, dus goed genoeg voor op stal want kan wel perfect onder water, niet onder hogere druk onder water maar dat zie ik niet gebeuren op stal :+

En soms dus niet; wanneer je het been afstrijkt en iemand richt net te snel de waterstraal weer op dat been, dan krijg je dus de volle laag. Ik was heel blij dat ik toen een 10atm-versie droeg, die dat dus overleefde.

Dat moet je dus afwegen hoe groot je dat risico inschat, ook voor alle meelezers.
Het is niet goed of fout, het is een afweging (waar ook een prijskaartje aan hangt).

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:03

ikke schreef:
V_Naomi schreef:

En soms dus niet; wanneer je het been afstrijkt en iemand richt net te snel de waterstraal weer op dat been, dan krijg je dus de volle laag. Ik was heel blij dat ik toen een 10atm-versie droeg, die dat dus overleefde.

Dit zie ik (in mijn geval) niet gauw gebeuren, ik was mn paard alleen dus zal niet snel m'n eigen horloge gericht de volle laag geven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:10

Op aliexpress vind je dat soort dingen wel. Ook met activitytrackers en al. Zal niet even betrouwbaar zijn als een duurdere. Maar mijn vriend heeft er 1 en die volstaat echt prima.

https://www.aliexpress.com/item/4000816 ... web201603_

Je moet er alleen wel een Chineze app bij downloaden. Functioneert prima en is gewoon engels. Maar na het hele huawei drama is privacy wel een dingetje. Zou zuur zijn als je afgeluisterd wordt oid. :P