Sinds ik in Australie naar zulke salons ben geweest, ben ik niet meer tevreden met het resultaat met vijl- en freesapparaatjes, er zit duidelijk verschil in.
Enig idee? En dan nog het liefste aan de oostkant van Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Waar je zonder afspraak naar binnen kan lopen heb je hier vast niet echt. De salon waar ik heen ga werkt eigenlijk alleen maar met de hand, dus misschien even rondbellen of mailen naar wat salons in de buurt.
moonsparkle schreef:Ik zie het hier in de stad best veel, weet niet of ze ook massages doen, maar vooral manicures volgens mij.
Relaxed schreef:moonsparkle schreef:Ik zie het hier in de stad best veel, weet niet of ze ook massages doen, maar vooral manicures volgens mij.
En nu moet TS maar uitzoeken waar jij woont
LadyMadonna schreef:Genoeg Chinese salons, echter zonder afspraak mag nu niet ivm de corona maatregelen.
Zou er zelf nooit heel gaan, te veel kapotte nagels gezien en de hygiëne is vaak ook zo-zo
marleen_88 schreef:Het Chinese deel van de Zwarte Markt in Beverwijk staat er stijf van, je meurt die hal uit van de lijm en nagellak walmen.
purny schreef:Bij mij in de buurt genoeg chinese nagelsalons.. alleen vraag ik me altijd af of die dames wel legaal werken... zelfde met de massage salons. Als ik wil kan ik zo binnenlopen maar ik durf niet...
LadyMadonna schreef:Naar mijn idee zou er geen verschil moeten zitten in handwerk of freeswerk trouwens. Ligt aan de persoon die het doet.
Vraag me ook af in hoeverre die massa salons ook pedicure trainingen gevolgd hebben.
Probleem met Aziatische salons is ook vaak uitbuiting, tot mensensmokkel aan toe
boeflover schreef:Breda is ook niet echt oost he? Daar zit er ééntje tegenover de uitgang van de parkeergarage De Barones. Zelf nu 2x geweest en ik vind het heerlijk, massagestoel, kopje koffie erbij. Ultieme me-time
GamblersCup schreef:purny schreef:Bij mij in de buurt genoeg chinese nagelsalons.. alleen vraag ik me altijd af of die dames wel legaal werken... zelfde met de massage salons. Als ik wil kan ik zo binnenlopen maar ik durf niet...
Je zou toch denken dat er anno 2020 niet meer zo open en bloot illegaal gewerkt wordt?
Sky_As schreef:Let er wel op dat in de meeste* (dus niet allemaal)...walk-in dingen de Hygiene over het algemeen niet het beste is. Hoe vaak je wel geen vijlen ziet liggen die bij iedere klant weer opnieuw gebruikt wordt (i.p.v. 1 vijl per klant aanhouden, en dan weggooien, of voor de klant apart houden). Zeker op het moment dat je ook nog pedicure wil laten doen, zou ik er goed op letten dat wat ze pakken, nieuw uit de verpakking komt en niet al bij 10 klanten gebruikt is zonder te desinfteren. Voor je het weet heb je schimmelnagels of erger....