Het betreft een ingreep in teen + lies.
De chirurg geeft ook aan dat wanneer patiënt onrustig en/of bang is er een kans is dat de plaatselijke verdoving niet naar verlangen werkt.
Nu moet ik dus hoogstwaarschijnlijk onder een roesje.. Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt (omdat alle voorgaande ingrepen dus met prik gingen).
Ik heb al wel iets gegoogled maar ben benieuwd of er mensen uit ervaring kunnen spreken over een roesje.
Hoe ver ben je normaliter weg? Wat heb je nog door? Hoe voel je je als je eruit komt? Waar is het mee te vergelijken?
Ik ben graag iemand die van zoveel mogelijk mensen ervaringen wil horen zodat ik écht weet wat ik kan verwachten
)
Wel was ik na het onderzoek weer heel vlot wakker. Ik weet alleen dat de arts nog iets gezegt had aan het einde, verder was ik echt in slaap. Ik had een klein beetje kater gevoel (wat hoofdpijn) en heb bij thuiskomst nog wat uren geslapen. Verder geen gekke dingen.
dat heb je net ook al verteld, en ik had zoiets van oh echt waar weet ik niks van

" gevoel. Daarna ben ik op een stoel neergezet om het roesje uit te laten werken maar ik heb 2 uur heerlijk geslapen tot ik van de verpleging toch echt mijn thee op moest drinken en de cracker op moest eten. Uiteraard was ik daar heel boos over want ik wilde gewoon lekker slapen
Maar ik vond het enorm meevallen.