Ik ben sinds kort begonnen met rolschaatsen en leek me leuk om hier ervaringen en tips te delen!
Wat voor trukjes oefenen julie, waar gaan jullie liefst heen, ...? Wie geeft goede tips op Youtube / Instagram / ...?
Ik ben nu nog vooral aan het oefenen op leren stoppen zodat ik zonder stress de straat op kan naar de parking hier in de buurt om te oefenen
Op één been of voeten achter elkaar gaat best al goed 
Hopelijk zijn er nog mensen die helemaal enthousiast zijn over rolschaatsen
PS: Ik weet dat er een topic loopt over skeeleren, maar rolschaatsen is natuurlijk net wat anders, qua techniek en qua materiaal, vandaar dit topic

) gehad. Na het seizoen van 2016-2017 ben ik gestopt met rollerderby, tot januari van dit jaar het bloed weer begon te kruipen waar het niet gaan kan 
):
. Terwijl ik wel altijd elke winter op de schaatsen heb gestaan (alleen de laaste ijsloze winters niet). Had me ergens voorgesteld dat het makkelijker was. Hopelijk motiveerd dit topic mij een beetje om door te zetten, zodat ik straks idd lekker met mijn vriend op pad kan gaan.
Heb geen skeelers nu, dus kan niet vergelijken natuurlijk
Dan kan ik nog wat meer vertrouwen krijgen binnen voor ik echt de weg op ga. Is ook minder gedoe, want ik fiets na altijd naar een parking in de buurt eerst