Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lightninggg schreef:Hier met loopgips zelfs paarden ingereden. Opzadelen deed ik zelf, dan naast krukje en hup ik zat er op. Ik deed alles met die gips, zelfs jumpings (tot 1m20) reed ik gewoon mee. Achteraf wel boze blikken van de dokter want mijn gips had zo hard af gezien dat ik hem gewoon zoals een rijlaars aan en uit kon doen
xxxmh schreef:Wauw paardrijden met gips? Heb al diverse keren gips gehad en mocht daar toch echt niet mee paardrijden.
germie schreef:Ooit, meer dan 24 jaar terug heb ik mijn voet in het gips gehad. Ik was niet te houden hoor. Dus ik fietste er mee, ging er mee hardlopen, paardrijden. Het wordt dan weliswaar afgeraden, maar het kan gewoon. Dus je kunt zeker aan de longe je paard in conditie houden. En je kunt waarschijnlijk ook hardlopen met je voet in het gips, als je maar wilt. En misschien gaat rijden ook wel.
Janny18 schreef:germie schreef:Ooit, meer dan 24 jaar terug heb ik mijn voet in het gips gehad. Ik was niet te houden hoor. Dus ik fietste er mee, ging er mee hardlopen, paardrijden. Het wordt dan weliswaar afgeraden, maar het kan gewoon. Dus je kunt zeker aan de longe je paard in conditie houden. En je kunt waarschijnlijk ook hardlopen met je voet in het gips, als je maar wilt. En misschien gaat rijden ook wel.
Hardlopen hebben ze wel meteen afgeraden, niet dat ik dat echt van plan was
Ik heb nog wat moeite om lang zonder krukken te stappen. Wou heel graag proberen te longeren. Mss dat ik dat dan best eens doe.
Fietsen hebben ze ook gezegd dat mocht dus weer op de hometrainer