Ja het is mischien wat vroeg voor een nieuw topic maar ons 4 daagse hart blijft kloppen.
Helaas door het Coronavirus is de Nijmeegse 4 Daagse van dit jaar afgelast.
Maar nu hebben we extra veel zin in volgend jaar!
De volgende 105e editie gaat plaatsvinden op dinsdag 20 juli t/m vrijdag 23 juli 2021
Elk jaar ontmoeten bokkers elkaar op de wedren of komen ze elkaar tegen met behulp van updates in de groepsapp op de route.
Dankzij de button is elkaar spotten makkelijker dan ooit.
We hebben een speciale button die we kunnen bestellen hiervoor kan je je melden bij Maylotje

Door het Coronavirus van dit jaar zijn enkele regels voor het inschrijven van volgend jaar wat veranderd.
Elk jaar in januari worden de reglementen van dat jaar bekend gemaakt.
Hier enkele dingen die we evt kunnen verwachten en of al weten
•debutanten konden de helft van het inschrijfgeld van dit jaar betalen en dan zijn ze volgend jaar verzekerd van deelname als ze dan ook het gehele bedrag betalen.
•Eerste keer inschijven volgend jaar meedoen is loten of jezelf inschrijven bij viavierdaagse.
Je betaald er een bedrag voor en dan doe je automatisch mee maar dit zit vaak snel vol
•2x uitgeloot is derde keer meedoen tenzij bij de speciale editie
•vele startbewijzen die gewonnen zijn voor dit jaar blijven geldig voor volgend jaar.
Dat laatste kan betekenen dat er minder startbewijzen via sponsoren verloot gaan worden volgend jaar.
Tip houd de social media pagina's van sportwinkels en sponsoren van de 4 daagse in de gaten hiervoor
Medio januari wordt de regelgeving op http://www.4daagse.nl bekend gemaakt.
Houd het dan in de gaten
Zoek op tijd een slaapplaats de campings/hotels zitten soms nu al vol.
We hebben een groepsapp.
Wil je toegevoegd worden kan je mij een bericht sturen dan voeg ik je toe.
Kom lekker meekletsen en vind hier tips voor je trainingen en mischien een wandelmaatje
Zodra iedereen is ingeloot ga ik een lijst maken van je naam en loopnummer en woonplaats (als je wil) dan kunnen we elkaar volgen in de app van de vierdaagse en eventueel samen trainen.
Omdat komend jaar de vijfde editie gaat zijn als ze teminste doortellen na de afgelasting van dit jaar.
Er gaan geruchten vanuit de organisatie dat er een kans is dat de 55km terugkomt voor aankomende editie.
Dat betekent dat de volgende afstanden mee gaan doen: 30, 40, 50, 55
Net als bij de 100ste.
Kijk bij reglementen op de site van de 4 daagse welke afstand je minimaal moet lopen.
Komend jaar ga ik dan op voor mijn vijfde keer.
Ik zou dit jaar de 50km doen en dan volgend jaar de 55km.
Maar als de 55 er volgend jaar is ga ik daarvoor

Hier enkele foto's van de nijmeegse 4 daagse !

Welkom!