Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Dit kan ook zeker een vorm van migraine zijn.
Ine23 schreef:Het klinkt alsof het lijkt op clusterhoofdpijn.
Er bestaan verschillende vormen van hoofdpijn, welke ook nog eens heel individueel verschillend zijn hoe ze tot uiting komen. Er zijn wel bepaalde algemene kenmerken, maar verder is de ervaring van pijn heel persoonsgebonden. Ik zou het met de huisarts bespreken als het nog een keer gebeurt.
CalipsoLover schreef:DeMolenhoek schreef:Dit kan ook zeker een vorm van migraine zijn.
Nee, migraine is het zeker niet. Als je weet hoe migraine voelt en wat migraine is dan snap je dat wel. Zeker als je een migraine patiënt bent, ik heb het al jaren en ik weet wat mijn triggers zijn. Dit sluit helemaal niet aan met hoe mijn aanvallen gaan, die veranderen ook plots niet.
00000000 schreef:PLK schreef:Hoofdpijn met pijnscheuten KAN bij covid passen. Heb je ook andere klachten als keelpijn, snotneus, smaakverlies, diarree en of koorts?
Daar dacht ik ook al aan zo ja dan kan de hoofdpijn wel een paard weken blijven helaas..
Pepperrr schreef:Dat zou heel goed kunnen dat het aan je rug ligt! Ik heb vaak last van spieren die vast zitten en dat trekt ook door naar mijn nek en hoofd. Zou dat zeker aangeven
CalipsoLover schreef:Pepperrr schreef:Dat zou heel goed kunnen dat het aan je rug ligt! Ik heb vaak last van spieren die vast zitten en dat trekt ook door naar mijn nek en hoofd. Zou dat zeker aangeven
Ik heb zelf ook eerder het gevoel dat de pijn vanuit mijn nek komt en naar boven schiet, maar dat is maar een gevoel, want mijn nek zelf doet geen pijn en voelt ook niet stijf... Heb een paar dagen geleden wel een enorm stijve nek gehad.
Bubblewrap schreef:Bellen kan altijd
Je bedoelt ivm weekend niet zomaar langs kunnen gaan, of ivm corona?
Bij dat laatste kunnen de assistenten/telegonisten het prima inschatten