Sinds ongeveer een week heb ik wat vage 'klachten' waar ik niet zo goed een vinger op kan leggen. Ik ben mij bewust van het feit dat Bokt geen medisch forum is, maar wellicht herkennen meer Bokkers zich in deze gekke tijd in de klachten en is het gewoon een 'kwaaltje' door alle veranderingen die er momenteel gaande zijn. Redelijk recent ben ik nog doorgelicht op medisch gebied en was er niks aan de hand.
Sowieso ben ik iemand die weinig medische problemen heeft over het algemeen, het enigste wat ik 'soms' neem is ibuproven of Feminax tegen menstruatiepijn, maar daar houdt het wel op met de 'gekke dingen'. Ik slaap sinds een weekje of 2/3 niet echt lekker, vaak s'nachts rond een uurtje of 4 wakker en wat moeite om in slaap te komen. Hier heb ik van de huisarts wat voorgeschreven voor gekregen maar daar blijf ik liever van af, aangezien ik m'n ritme daar niet op wil aanpassen. Er is best wel wat stress in mijn situatie gecreëerd door corona, wat niet echt mee werkt aan dit gegeven.
Nu heb ik echter sinds halverwege vorige week een beetje last van een aanhoudedende misselijkheid, voornamelijk s'ochtends maar het trekt soms door naar de gehele dag. Ik drink voldoende (2L water minimaal), eten gaat zodra ik het doe ook prima en heb weinig problemen verder, maar die misselijkheid is best vervelend. Voordat iedereen 'zwanger' roept: Dat is het niet

Wellicht dat iemand hier wat goede tips heeft? Ik heb al wat zitten rondzoeken maar zoals iedereen weet is Google niet je beste raadgever en ik zie daar ook niet iets tussen wat het wellicht kan verklaren. Eetpatroon is hetzelfde gebleven, ik beweeg voldoende en verder zijn er geen veranderingen geweest in supplementen o.i.d.
Alvast bedankt