Hulp met corrigerend ondergoed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

Hulp met corrigerend ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 07:23

Ik durfde het niet op fb te zetten dan maar bokt :')

Ik heb sinds kort mn eerste 2 corrigerend ondergoed broekjes. Ik draag normaal maar L en heb xl/xxl besteld, maar ik krijg hem echt niet makkelijk aan. Ik sta 10 minuten te wiebelen springen enz :o mn bovenbenen zijn groot en zorgt ook voor de problemen.

Hebben jullie tips? Eenmaal aan staan kleren zoveel mooier

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 07:28

Ik draag het alleen onder een jurkje, ook omdat mijn benen dan niet tegen elkaar schuren. Maar ja, het zit strak. Anders corrigeert het niet. :') Ik heb ook een maat groter genomen dan ik eigenlijk heb.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 07:31

Geen ervaring met corrigerend ondergoed maar wel met compressie kousen voor hardlopen. Die krijg je ook niet ‘normaal’ aan maar moet je eerst helemaal binnenstebuiten keren dan langzaam over je voet en kuit heen uitrollen. Wellicht werkt zoiets ook bij corrigerend ondergoed?

Dit staat er over mijn compressiekousen op de site: Het makkelijkste is om de sok eerst tot aan de voet binnenstebuiten te keren, alvorens deze aan te trekken. Dit kun je doen door de hak aan de binnenkant beet te pakken tussen je duim en wijsvinger. Alleen het beengedeelte is nu omgekeerd en het voetgedeelte blijft dus binnen in de sok. Trek eerst het voetgedeelte over je voet tot aan de wreef en plaats dan je hiel op de juiste plek. Vervolgens kun je het beengedeelte gelijkmatig omhoog schuiven en de sok gelijkmatig met twee handen over je been verdelen, totdat de sok zonder plooien om je been zit.

VenoSnorlax

Re: Hulp met corrigerend ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 07:55

Hmm dat binnenstebuiten is nog wel een poging waard en dan vooral voor de benen. En strak zitten bij mijn buik echt bijna niet maar die benen, ik heb net drumsticks :')

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:59

Let er wel op dat corrigerende kleding (dus ook ondergoed) niet bedoeld is om dagelijks te dragen, omdat het je ingewanden teveel in elkaar drukt. Is dus echt bedoeld voor een enkele keer als je naar een feestje gaat of zo. Overigens vind ik het voor geen meter zitten, veel te strak, dus dat was 1 keer en nooit meer.