Brand hier je kaarsje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Brand hier je kaarsje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 20:21

Veel mensen worden direct of indirect geraakt door het coronavirus. Hebben veel te vroeg en onverwacht afscheid moeten nemen van hun geliefde familielid, vriend/vriendin of goede kennis.
Ik weet niet of er behoefte aan is. Of dit topic wel of niet gepast is. Maar misschien kunnen mijn medebokkers hier ook elkaar vinden en steun aan elkaar hebben. Brand hier je kaarsje. Zonder woorden, met woorden, voor iemand die jij moet missen, voor anderen die iemand moeten missen.

Ik brand een kaarsje voor alle bokkers die in deze rare moeilijke tijd hun geliefde zijn verloren. Niet het afscheid kunnen nemen zoals je dat graag zou willen, niet even die knuffel uit soms onverwachte hoek. Niet "vrij" het afscheid kunnen beleven zoals je dat zelf wil doen of zoals je geliefde die je verloren bent graag had gewild.

Afbeelding

Misschien brengt dit topic elkaar wat steun/begrip, herkenning of zonder woorden uit hoeven te leggen hoe je je voelt.

Mochten bokkers dit echt totaal niks vinden of ongepast, het komt vanuit een goed hart en met goede intenties maar dan hoor ik het graag.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:14

Ik brand ook graag een kaarsje voor ieder die door deze Coronavirus is geraakt.. Mensen die ziek zijn geworden of mensen die hun geliefde hebben verloren. Maar ook mensen die hun baan of bedrijf zijn kwijtgeraakt.

Heel veel sterkte!!

Afbeelding

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:31

Ik brand hier een kaarsje voor mijn lieve opa, die gister, dan wel indirect aan corona, het leven heeft gelaten.
Rust zacht lieverd Y;(