Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazida schreef:Ik ben flink verkouden en daarom werk ik nu thuis in de tuin. Ik zit midden in de tuin. Helaas zijn mijn buren minder blij toen ze mij hoorden niezen. Ze zijn bang corona te krijgen. Nu zit ik binnen met het raam open
. Wie heeft er gelijk?
Citaat:U mag in uw tuin of op uw balkon zitten, als daar geen andere mensen zijn.
Justme_Lisaa schreef:Ik had express nog een keer harde lopen niezen, zijn ze nou van die godvergeten pot gerukt. Kom nou, het is jou tuin. Gewoon weer lekker terug naar buiten, daar hebben je buren echt helemaal niets over te zeggen
Mazida schreef:Ik ben flink verkouden en daarom werk ik nu thuis in de tuin. Ik zit midden in de tuin. Helaas zijn mijn buren minder blij toen ze mij hoorden niezen. Ze zijn bang corona te krijgen. Nu zit ik binnen met het raam open
. Wie heeft er gelijk?
Sabri schreef:Misschien dat je ongemerkt hard niest? Kan me voorstellen dat de buren hèt geen fijn idee vinden als je hard niest. Dus wel in elleboog niezen.
Zal verder wel buiten blijven maar dan wat verder van hun af indien mogelijk. Burenruzie is ook zowat.
Rakkie123 schreef:Het mag wel maar ik kan me voorstellen dat de buren een beetje nerveus worden.
Hebben jullie geen buurtapp, waar je het even in uit kun leggen en ze ervan verzekeren dat je in je ellenboog niest en vaker dan anders je handen ed wast.
Erg kort door de bocht een aantal reacties hier, te triest voor woorden.
Rakkie123 schreef:Het mag wel maar ik kan me voorstellen dat de buren een beetje nerveus worden.
Hebben jullie geen buurtapp, waar je het even in uit kun leggen en ze ervan verzekeren dat je in je ellenboog niest en vaker dan anders je handen ed wast.
Erg kort door de bocht een aantal reacties hier, te triest voor woorden.
Lotus83 schreef:Mazida schreef:Ik ben flink verkouden en daarom werk ik nu thuis in de tuin. Ik zit midden in de tuin. Helaas zijn mijn buren minder blij toen ze mij hoorden niezen. Ze zijn bang corona te krijgen. Nu zit ik binnen met het raam open
. Wie heeft er gelijk?
Lekker in je tuin zitten!
Bij koorts zou ik er wel voor kiezen om binnen te blijven maar sowieso is dat beter met koorts.
Mijn vriend heeft hooikoorts.. die is ook gewoon buiten..