Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Vulling eruit is niet iets waar a la minute wat aan gedaan moet worden. Maar je kan ook niet ermee wachten tot na de Corona crisis.
Zou even bellen om te vragen of je kan komen
Storm schreef:crazycactus schreef:Momenteel mogen tandartsen alleen echte spoedhulp doen, dus nabloedingen en zwellingen enz. Een uitgevallen vulling hoort daar niet bij.
Echt onzin. Ik heb vorige week een wortelkanaalbehandeling gehad.
TS, morgen je tandarts bellen in de morgen en vertellen wat er gaande is.
Kaitlyn schreef:Ik heb vorige week een vulling gebroken bij een val van het paard. Klapte op mijn hoofd, en precies verkeerd klapten mijn kaken op elkaar. Daaag vulling.
Volgende ochtend de dierenarts gebeld, want toen kwam de vulling eruit vallen en kon een dag later al terecht.
Kaitlyn schreef:Ik heb vorige week een vulling gebroken bij een val van het paard. Klapte op mijn hoofd, en precies verkeerd klapten mijn kaken op elkaar. Daaag vulling.
Volgende ochtend de dierenarts gebeld, want toen kwam de vulling eruit vallen en kon een dag later al terecht.