Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Heeft er ook iemand tips voor betaalbare wandelschoenen, had eerst schoenen van scapino maar deze zijn nu na 6 jaar een beetje op. Ik ging kijken bij de bever maar ik schrok me rot van die prijzen
moonsparkle schreef:Heeft er ook iemand tips voor betaalbare wandelschoenen, had eerst schoenen van scapino maar deze zijn nu na 6 jaar een beetje op. Ik ging kijken bij de bever maar ik schrok me rot van die prijzen
maaikemuis schreef:Ik zou willen dat ik er 6 jaar mee deed. Na twee jaar weet ik eender welk merk helemaal af te lopen (Corsica is een ramp voor schoenen).
Anoniem schreef:C of d categorie wil ik niet want die zijn veel te stijf/ stug.
Ben daarom destijds ook bij meindl uitgekomen.
De scapino heb ik ook, rijd ik mee.
Wandelen ook wel trouwens
maaikemuis schreef:Anoniem schreef:C of d categorie wil ik niet want die zijn veel te stijf/ stug.
Ben daarom destijds ook bij meindl uitgekomen.
De scapino heb ik ook, rijd ik mee.
Wandelen ook wel trouwens
C of D heb je ook niet nodig, dat zijn schoenen voor het hooggebergte. Ik heb ze wel, maar daar loop,ik alleen maar op wanneer ik stijgijzers onder ga binden. Dat is alsof je op gipsvoeten loopt.
Jij staat denk ik meer voor de keuze voor half hoge B-schoenen of lage A-schoenen (Hanwag heeft ook een aantal modellen half hoge A-schoenen).