Ocean_Child schreef:Vroeg opstaan! Meestal lukt het mij niet, maar áls het een keer voorkomt duurt de dag heerlijk lang

Mijn vriend heeft helaas maar 1 week vrij en ik ben van plan om tegelijkertijd met hem op te staan, dat doe ik ook op mijn wekelijkse vrije dag en dat bevalt inderdaad goed!
Goof schreef:Ligt eraan wat je met 'nuttig' bedoelt. Wil je juist zoveel mogelijk doen zodat je niks mist of wil je juist niks doen en optimaal bewuat van je vrije tijd genieten met een boek, film, je paarden of weet ik het wat?
Ik heb deze week vrij en ik heb iedere dag 1 of 2 afspraken en tussendoor nog diverse stomme regeldingen (verzekering bellen, afspraak maken hypotheek, 'even' langs de kapper etc) en kan dus zeggen dat mijn week supernuttig is, maar ook knetterstom en het geeft mij geen 'ah, wat fijn, ik kan relaxen want ik heb vakantie'-gevoel.
Mijn tip zou dus zijn om juist niet teveel te doen en gewoon te genieten.
Dat is een goeie Goof, wat is nuttig? Ik kan natuurlijk de keukenkastjes gaan uitmesten maar er liggen ook nog een boel boeken in de kast die ik graag nog wil lezen. Ik heb mezelf al wel voorgenomen om niet teveel te “moeten” en wel te relaxen.