Na enkele jaren in het buitenland woon ik weer in Nederland. De afgelopen jaren heb ik elke keer als ik terug kom in Nederland gehad dat ik erg gezwollen/ driedubbele oogleden kreeg elke keer als ik terug kwam. Mijn ogen voelen dan ook echt zwaar aan. Meestal wordt ik er 's ochtends mee wakker en trekt het iets terug in de loop van de dag. Ik heb me hier nooit druk om gemaakt omdat het zodra ik weer thuis was het over was, alleen nu ga ik niet meer weg

Ik weet niet precies of het specifiek aan mijn moeders huis ligt of dat het aan de lucht hier oid ligt.
Normaal als ik allergisch voor iets ben (huisstofmijt en katten) krijg ik rode ogen, soms uitslag en eigenlijk altijd last van mijn astma. Nu is het echt puur de oogleden. Heeft iemand tips? Ik ga vandaag even ander wasmiddel halen om te proberen en nieuw beddengoed kopen, maar verder kom ik eigenlijk niet. Allergie pilletjes heb ik al geprobeerd. Ik vind het een beetje overdreven om voor naar de huisarts te gaan maar wellicht doe ik dat later nog.