Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Regallie
Geplaatst: 21-02-20 10:17
Mijn vriend is ook bezig zijn tattoo te laten verwijderen. Mijn tip, laat het asjeblieft doen door een gecertificeerde kliniek. Hij heeft de eerste behandelingen gehad bij iemand die zei ook gecertificeerd te zijn, maar dit bleek later van niet.. Einde story, hij heeft straks de tattoo niet meer in het zwart op zijn arm staan, maar in de vorm van littekens.
Hij gaat nu naar kliniek Veldhoven en wordt daar goed en professioneel geholpen.
Popstra
Geplaatst: 21-02-20 10:19
Vriendin van mij heeft het laten doen in een kliniek in Veldhoven. heeft echt enorm veel behandelingen moeten ondergaan met steeds best wat tijd er tussen en nog zie je vaag de tattoo... Heeft haar enorm veel geld gekost en pijn want het doet echt pijn. Ik vind de resultaten best wel tegenvallen tegenover de aantal behandelingen en tijd die het je kost.
Wellicht de nieuwe type lazers stukken beter zijn want bij haar is het al wat jaartjes terug.
Tivoli
Geplaatst: 21-02-20 10:25
In het tattoottopic is iemand die haar tattoo aan het laseren is, misschien kun je daar eens kijken. Er staan ook foto’s bij van de vorderingen. [MWS] [info] Tattoo's 14!
Laatst bijgewerkt door josewoos op 26-02-20 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt
eshz
Geplaatst: 25-02-20 23:43
Ik heb een zwarte tattoo(van 2x2cm) laten laseren bij het Nationaal huidcentrum, 8 behandelingen gehad zonder resultaat(Ik zeg niet dat dat aan hun ligt) Wel 160 euro per behandeling kwijt, maar dan kreeg je wel een coldpack en antibioticazalf mee. Uiteindelijk nu voor 30 euro bij een tattoeerder die zelf ook ging laseren laten doen en met 3 behandeling bijna weg.. Blijkt dat het ook uit maakt wat voor tattoo je hebt bij welk soort laser. Gekleurd of zwart. Diep gezet of al ouder etc.
In een vlog van Monica Geuze van afgelopen week gaat ze naar dit bedrijf om haar tattoo te laten laseren. Ze leggen het ook uit in de vlog. Misschien de moeite waard om te kijken.
Als behandelingen niet aanslaan krijg je dan niet iets van een geld terug garantie? Ik vind het nogal kwalijk dat je pak hem beet 8 x behandeld word zonder resultaat!