We zijn vanmiddag naar de hap geweest want ze wilden hem toch wel heel even zien, maar konden gelukkig geen uitdrogingsverschijnselen ontdekken dus het advies blijft toch dat hij alleen uit moet zieken en als hij nog steeds niet gaat drinken mag ik gewoon weer langs komen en dan kijken ze weer of hij niet uitgedroogd is. Maar het gaat gelukkig nog goed. Bedankt voor de reacties en jullie ervaringen in ieder geval, ik had wel verwacht dat het geen spoedsituatie was maar het zat me toch niet helemaal lekker.
Nymeria schreef:Je kunt altijd even bellen voor overleg.
De 2 jarige hier had ook een virus en heeft helemaal niet echt reserves en ook een week amper gedronken en niets gegeten. Ik heb werkelijk alles uit de kast getrokken om er iets in te krijgen van vla tot Fristi, maar t hielp amper. Het is dus wel herkenbaar als ik ook de reactie van spottedponie lees. Je wordt zelf ook een beetje wanhopig he?
Een zetpil proberen is ook geen gek idee ook al heeft ie geen koorts. Voor hetzelfde geld heeft ie keelpijn waardoor eten of drinken ook niet fijn is.
Haha ik heb helemaal geen huisarts meer nodig met jullie. Dit was precies wat hij ook zei, zijn keel was best rood dus daarom dacht hij ook dat het drinken slecht ging en dat ik inderdaad gewoon door kon gaan met een zetpil, zelfs al was er geen koorts