Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:De cbd olie zoals die verkocht word bij bijv de drogisterij is geldklopperij. Ik heb dan ook de zogeheten wiet olie. En dat werkt uitstekend bij pijn. Maar ook bij bijv slecht slapen etc.
Ik heb geen idee hoe je dit in België zou kunnen krijgen.
Janneke2 schreef:Er is uitgebreid wetenschappelijk onderzoek naar cbd mbt pijnbestrijding gedaan.
Om de een of andere reden wordt het in Nederland niet voorgeschreven, maar het bevat niets waar je high van wordt (dat heet thc) en het is in vrijwel elke drogist te krijgen.
Verder zijn er vrij verkrijgbare middelen die (vooral als combi) goed tegen de pijn helpen:
pea pure (pea is een afko), L-theanine, vitamine D en curcuma.
Het punt is wel dat het (met name pea) totaal anders werkt dan andere pijnstillers en je moet het plm drie maanden gebruiken om te weten of de pijnstilling bij jou werkt.
Begeleiding is ook geen luxe, maar ik weet zo geen Belgische adressen.
Tieneke schreef:Ik denk niet dat het verstandig is om zelf voor dokter te gaan spelen en zelf te kiezen wat hij moet innemen en wat niet. En zeker niet als het gaat om THC. Het is geen snoep en het werkt niet voor iedereen, en ook dit kan bijwerkingen geven. Of misschien begrijp ik je post verkeerd.