4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 00:21

Ntlie: en wat was het geworden :))
Kan soms prima hoor, rest vd dag er wat op aanpassen en zeker als je veel beweging heb is t prima zo’n dag!

Welmoed; ook netjes hoor :j goede beweging zo met de sportschool erbij!

Nevica: haha dat had ik inderdaad ook, in de shirts zie je toch die extra vetjes wat meer. Besef momentje wel.
Kan je als lunch geen salade oid meenemen? De eventuele dressing apart mee nemen zodat de salade niet zacht wordt. Kan prima!
Of kwark met fruit? Crackers?

Hier gaat het opzich qua eten deze 2 dagen goed.
Dinsdagavond toch ruim aan m’n beweging gekomen (ruim 14.500 stappen en 715 kcal verband) uiteindelijke lijstje kwam uit op 1975
Vandaag (oké officieel gister; woensdag _O-)
O: 2 sesam crackers met magere filet americain en smeerkaas
L: 2 witte broodjes, 1 met magere filet americain en 1 met kipfilet, 1/2 kleine advocado en sla
T: 3 sultana’s
A: macaroni met gehakt, groente en kruiden
T: grote punt paprika met heksenkaas
T: knoppers reep en 3 rijstwafels met een laagje chocolade.
Totaal: 1773
B: 13.500, 725 verband
En dat op maar 4.5 uur gebroken slaap :O ben normaal vaak geneigd veel te gaan eten als ik moe ben, maar me vandaag goed gehouden :)

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 21:22

Vandaag:
O: 2 sesam crackers met magere filet americain en smeerkaas
L: 2 kaiserbroodjes met kipfilet en 1 gekookt ei
T: stroopkoek
A: 60 gr (ongekookt afgewogen) pasta met bladspinazie, champignons, pesto en wat geraspte kaas. Kip krokant schnitzel
T: ijsje (kleine magnum)
T: 30 gr popworks bbq smaak
Totaal; 1771
B; zit nu op 9300 stappen en bijna op m’n doel van 580 verbrand (zit nu op 563 )Zo nog afvoeren, mesten en de hond uitlaten. Dus ga beide doelen wel halen vandaag.

Had vandaag echt even een rustdag, mijn paard stond dinsdagavond bij thuiskomst uit werk ineens met koorts.
Tot 2.00 bij hem gebleven of de metacam ervoor zorgde dat het zou zakken. Om 5.00 m’n bed uit gegaan om hem te controleren en om 7.30 maakte mijn man me wakker dat die er nog niet goed bij stond. Dus die nacht amper geslapen, gister dierenarts geweest en erna toch nog gaan werken om vervolgens na werk nog langs de praktijk te rijden omdat hij na het uitwerken van hun medicatie weer koorts kreeg, dus gestart met AB.
Dus ik was KA-POT. Vandaag lijkt die goed te reageren op de AB en z’n temp wordt lager en hij is weer vrolijker. Morgen de bloeduitslag. Wilde vandaag eigenlijk een rondje met de IJslander op pad maar kon het niet opbrengen :') Dus heb ik even toegeven aan m’n vermoeidheid. Zat net in dubio of ik mezelf M&m’s gunde, maar toch gekozen voor een gezondere variant tussendoortje :))

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 08:02

Planning vandaag;
O: 2 bruine boterhammen, 1 met geitenkaas, 1 met magere filet americain
T: appel, pakje 500 ml ontbijtdrink
L: 2 witte broodjes met smeerkaas en magere filet americain
T: wasa sandwich tomaat & basil
T: 3 sultana’s
A: 100 gr wedges uit de airfry, wit bolletje tartaar en 200 gr wokgroente
T: 30 gr popwoks
Totaal 1779
B: 10.000 stappen zal ik sws halen, als ik nog puf heb na mijn dagdienst (werk amper dagdienst _O- ) ga ik nog een rondje met de IJslander

welmoed__

Berichten: 6568
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 12:09

Mooi lijstje :)

Ik ben net nog even lekker wezen sporten, leg dat was het vandaag. Voel mijn billetjes wel. :’)

Gisteren eten besteld op het werk, lahmacun dus niet zo gezond. Wel van genoten.
Vandaag dus even op de gezondere tour.
O: Griekse yoghurt 0,1% vet, kiwi gold, eiwitpoeder, gepofte tarwe en beetje pure hagelslag
L: maaltijd Shake
T: appel of kiwi
A: denk een broodje met mager beleg
T: vast nog wel een koekje of iets

B: vanochtend dus gesport en vanmiddag nog werken tot 22:30 en kom dan wel aan mijn 10k stappen.

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 09:46

Mag ik me ook melden?

Er moeten hoognodig wat kg af, zeker na de all inclusive vakantie vorige week. In het waterpark werd me gevraagd of ik zwanger was :? :+ :+ , dus dat was echt het zetje om die overtollige kg kwijt te raken.

Vandaag de ochtend

50g havermout klaargemaakt met water en 3g psyllium husk supplement.

De rest van de dag weet ik nog niet, moet 2 dingen ophalen van Marktplaats met het ov, dus gaat een dagje treinen worden.

L zal een broodje roomkaas worden waarschijnlijk
A onderweg waarschijnlijk een patatje :+

welmoed__

Berichten: 6568
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 11:20

Tuurlijk, welkom!

nevica

Berichten: 1021
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 11:27

mvdende, welkom! Pfff wat onbeschoft zegt die vraag. Ook als het wel zo was dan zeg je dat toch niet tegen een vreemde. :+

Hier met veel korting weer eens HelloFresh besteld dus avondeten hoef ik me de komende 4 weken maar 1 dag per week druk om te maken. :Y) Ze hebben nu ook caloriebewuste gerechten dus ben benieuwd. Daarna stop ik het wel weer want de volle prijs is me echt te duur. Maar heb al flink wat gerechten op Instagram verzameld. :j

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 12:20

welkom mvdende! Wat een banketstaaf opmerking zeg..
Welmoed: lekker bezig geweest gister en nevicia met inkopen bij hello fresh!

Ik was gister uiteindelijk nog uitgekomen op 1974, had een gekookt ei mee gepikt tijdens de lunch op werk en de popwoks zak opgemaakt, maar ook nog 45 minuten buiten gereden met de IJslander en in totaal 806 verbrand, dus dikke prima.

Lijstje vandaag;
O: in de auto een btween reep zero, om 9.15 met m’n patiënten nog 150 gr Griekse yoghurt met een appel, kaneel en 15 gr müsli
T: 2 digestive koekjes, 500 ml optimel drink
L: 2 bruine boterhammen met heksenkaas en kipfilet
T: 3 sultana’s
T: 2 digestive koekjes met chocolade
A: stokbroodje met 2 gebakken eieren, champignons en paprika
T: 30 gr pistachenoten
Totaal: 1842
B: zit nu op 4100 stappen, ga zo nog wandelen met een patiënt dus kom sws minstens uit op 10.000 en hoop vanmiddag/vanavond even een klein rondje met m’n paard te doen :)

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 12:28

nevica schreef:
mvdende, welkom! Pfff wat onbeschoft zegt die vraag. Ook als het wel zo was dan zeg je dat toch niet tegen een vreemde. :+

Hier met veel korting weer eens HelloFresh besteld dus avondeten hoef ik me de komende 4 weken maar 1 dag per week druk om te maken. :Y) Ze hebben nu ook caloriebewuste gerechten dus ben benieuwd. Daarna stop ik het wel weer want de volle prijs is me echt te duur. Maar heb al flink wat gerechten op Instagram verzameld. :j




Lis_Ol schreef:
welkom mvdende! Wat een banketstaaf opmerking zeg..
Welmoed: lekker bezig geweest gister en nevicia met inkopen bij hello fresh!

Ik was gister uiteindelijk nog uitgekomen op 1974, had een gekookt ei mee gepikt tijdens de lunch op werk en de popwoks zak opgemaakt, maar ook nog 45 minuten buiten gereden met de IJslander en in totaal 806 verbrand, dus dikke prima.

Lijstje vandaag;
O: in de auto een btween reep zero, om 9.15 met m’n patiënten nog 150 gr Griekse yoghurt met een appel, kaneel en 15 gr müsli
T: 2 digestive koekjes, 500 ml optimel drink
L: 2 bruine boterhammen met heksenkaas en kipfilet
T: 3 sultana’s
T: 2 digestive koekjes met chocolade
A: stokbroodje met 2 gebakken eieren, champignons en paprika
T: 30 gr pistachenoten
Totaal: 1842
B: zit nu op 4100 stappen, ga zo nog wandelen met een patiënt dus kom sws minstens uit op 10.000 en hoop vanmiddag/vanavond even een klein rondje met m’n paard te doen :)



Ik moest wel om de opmerking lachen en het was zeker een gepaste vraag. Ik stond in de rij voor een behoorlijk heftige glijbaan en als je zwanger bent, mag je er gewoon niet in. Was de medewerker van het park die het aan me vroeg.

Maar geeft wél een extra zetje om wat aan de lijn te gaan doen. :+

Ik ben 167cm en 71kg bmi 25,5. Niet gigantisch overgewicht dus, maar liever een kg of 5 a 10 eraf. Maar eigenlijk ben ik al blij met elke kg lichter, aangezien het in het verleden nog nooit echt gelukt is om serieus af te vallen.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 11:29

Hier een slecht weekend achter de rug, wel toch een kilo afgevallen afgelopen week, denk dat het komt van het vele fietsen. :D
Vandaag wel ff met de auto naar het werk, maar hopelijk van de week weer fietsen.

O: 2 passievruchten, schaaltje griekse yoghurt 10% vet + appel + toefje kaneel en afgetopt met een klein handje schuddenbuikjes
T: X
M: 4x rijstwafel + kipfilet en komkommer
T: Banaan + paar aardbeitjes'
A: Hello Fresh

Hoop dat ik aan de 8000 stappen kom vandaag, 10.000 gaat 'm sowieso al niet worden.

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 12:13

Gisteren geëindigd met:

O: 50g havermout met water en 3g psyllium
T: x
M: 1 wit broodje roomkaas van de Hema
T: 1 hamkaas croissant
A: 1 zak 450g Aviko aardappelschotel Zwitsers 585 kcal

Kwa beweging over de 13.000 stappen gezet.

Vandaag:

O: 50g havermout met water en 3g psyllium + multivitamine tablet.

Rest van de dag weet ik nog niet.

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 13:21

Mvdende; ja oké, dan snap ik de opmerking. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen..

Ntlie: mooi resultaat van de afgelopen week!

Hier ook tevreden, -0.9 de afgelopen week.
Planning vandaag:
O: 2 sesam crackers met magere filet americain en smeerkaas
T: 2 digestive koekjes met chocolade
L: 2 bruine boterham, 1 met kipfilet en 1/2 kleine advocado, 1 met 1/2 plak oude kaas en komkommer
T: knoppers reep
T: btween zero reep
A: maaltijd salade gerookte kip
T: appel, 1/2 paprika en komkommer met heksenkaas
T: 3 rijstwafels met een laagje chocolade
Totaal: 1870
B; 40 minuten dressuur, zit nu op 6.000 stappen en ga nog werken tot 23.00

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 13:08

Vandaag:
O: een appel :Y)
L: wit bolletje met 1/2 plak oude kaas uit het tosti apparaat. 2 bruine boterhammen met smeerkaas en 100% pindakaas
T: 2 granenbiscuits met chocola
T: b’tween zero reep
A: bami met een beetje satesaus
T: snacktomaten en komkommer, wasa sandwich
T: 3 rijstwafels met een laagje chocolade
Totaal: 1836
B: zit nu op 6770 stappen, ga zo nog werken tot 23.00

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:50

welkom mvdende! Kan me voorstellen dat de vraag alleen al niet fijn is, ook al ''moeten'' ze hem stellen

Ik heb gisteren zéér uitgebreid gekookt met mijn vriend voor m'n verjaardag, en hoewel het niet gezond was, was het niet overdadig veel en heerlijk <3 . Vandaag nog restjes opmaken :')

O:
L: brioche tosti met geitenkaas
A: o.a. overgebleven sashimi, biefstuk, krieltjes, wortelpuree en oesterzwammen
Totaal: geen beginnen aan denk ik hahaha

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 12:56

Nog gefeliciteerd met je vriend aight!

Hier opzich redelijke dagen achter de rug, gister niet perse gezond maar wel binnen beperken qua calorieën icm de beweging die ik gister heb gehad.
Merk wel dat ik daarmee wat stoei, beweeg best veel en de minderheid eten maakt dat ik merk dat ik mezelf te kort doe.. even gaan uitzoeken.
Merk overigens wel dat mijn broeken losser gaan zitten, dus daar ben ik blij mee!

Komend weekend zal ook niet super worden, krijgen morgen bezoek en zondag veel onderweg. Dus zal op locaties eten worden vrees ik :))

Vandaag:
O: 2 sesam crackers met smeerkaas en ossenworst
T: 2 digestive koekjes, 4 kleine blokjes chocolade
L: 2 witte broodjes met kipfilet en 1/2 advocado
T: snicker
T: banaan
A: macaroni met rundergehakt, groente en kruiden
T: komkommer en tomaat, zakje snack a Jacks
T: 3 sultana’s
Totaal: 1976
B; vanmorgen 45 min dressuur. En ga de 10.000 stappen sws wel halen :)

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 13:20

@lis_ol wil jij nog veel kwijt? Als je minder eet, wat merk je dan aan jezelf? Je eet volgens mij wel redelijk gevarieerd en gezond (en ook voldoende voor je lengte :) ), kan je nog meer vezels binnenkrijgen die ervoor zorgen dat je langzaam verteert?

Hoe is het verder met iedereen?

Lange weekenden zijn echt funest voor mij merk ik :') Maar we zijn niet aangekomen, dus dat is ook winst.

Lijstje van vandaag:
O/L: stokbroodje met kipkebab flakes
T: protein choco pudding
A: rib eye met krieltjes en paprika
T: nog bedenken, want zit nu nog maar op 1323 kcal ivm late lunch, waarschijnlijk bakje kwark met aardbeien

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:07

Het weekend het lijnen even laten varen, maar vanaf vandaag weer wat meer opletten.

O: 2 crackers met plakje kaas + 5g Psyllium.
T: 4 abrikozen
M: (nog te eten) 4 crackers met kaas
A: restant KFC met een salade waarschijnlijk.

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 08:34

Ik wil nu nog zo’n 2/2.5 kwijt, heeft opzich geen haast maar weet dat ik me daarbij weer goed zal voelen.
Maar wordt soms wat flauw, omdat ik best actief ben en dan ‘te weinig’ eet, das geen goede combinatie :Y)
Hier geen goed weekend gehad, zoals verwacht haha. Gelukkig ook niet aangekomen, zelfs nog een ons eraf :))
Heb morgen ook teamdag met de nodige borrels/hapjes en vrijdag ook een lunch op werk. Volgende week vakantie, dan vind ik het ook lastig om m’n eten goed te houden. Ga beter bij structuur.

Vandaag een dag training op werk, ben pas laat thuis dus ga dan voor makkelijk
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en ossenworst
T: b’tween zero reep
L: broodje gezond
T: 2 granenbiscuits met chocola
T: wasa basil koekjes
A: pizza Hawaï
T: 30 gr pinda’s
Totaal: 1902
B: heb weerbaarheidstraining, dus fysiek bezig. Als ik vnv nog energie heb pak ik Freek nog even mee.

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 21:22

Lis_Ol schreef:
Ik wil nu nog zo’n 2/2.5 kwijt, heeft opzich geen haast maar weet dat ik me daarbij weer goed zal voelen.
Maar wordt soms wat flauw, omdat ik best actief ben en dan ‘te weinig’ eet, das geen goede combinatie :Y)
Hier geen goed weekend gehad, zoals verwacht haha. Gelukkig ook niet aangekomen, zelfs nog een ons eraf :))
Heb morgen ook teamdag met de nodige borrels/hapjes en vrijdag ook een lunch op werk. Volgende week vakantie, dan vind ik het ook lastig om m’n eten goed te houden. Ga beter bij structuur.

Vandaag een dag training op werk, ben pas laat thuis dus ga dan voor makkelijk
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en ossenworst
T: b’tween zero reep
L: broodje gezond
T: 2 granenbiscuits met chocola
T: wasa basil koekjes
A: pizza Hawaï patat met americain frietsaus, kroket en kaassoufflee (manlief at ineens thuis, die had gister al pizza op en nam dus eten mee _O-
T: 30 gr pinda’s
Totaal: 1902 1820
B: heb weerbaarheidstraining, dus fysiek bezig. Als ik vnv nog energie heb pak ik Freek nog even mee.

Totaal verband: zit nu op 853 :)

welmoed__

Berichten: 6568
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 21:43

Ik heb even een slechte week :=
Net te veel gesnoept en ben niet helemaal fit. Vrijdag een high tea, dus dat word ook niet zo best.
Na het weekend maar weer goed oppakken.

Ondanks dat ik niet fit ben, vandaag toch bijna 17000 stappen gezet. Vanmorgen even aan het werk geweest, maar ben eerder naar huis gegaan. Vanmiddag knapte ik wat op en toen nog even lekkere ronde met de hond gelopen. Ik hoop in ieder geval morgen even wat beter te kunnen eten.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 08:19

Lis_Ol schreef:
Ik wil nu nog zo’n 2/2.5 kwijt, heeft opzich geen haast maar weet dat ik me daarbij weer goed zal voelen.
Maar wordt soms wat flauw, omdat ik best actief ben en dan ‘te weinig’ eet, das geen goede combinatie :Y)
Hier geen goed weekend gehad, zoals verwacht haha. Gelukkig ook niet aangekomen, zelfs nog een ons eraf :))
Heb morgen ook teamdag met de nodige borrels/hapjes en vrijdag ook een lunch op werk. Volgende week vakantie, dan vind ik het ook lastig om m’n eten goed te houden. Ga beter bij structuur.

Vandaag een dag training op werk, ben pas laat thuis dus ga dan voor makkelijk
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en ossenworst
T: b’tween zero reep
L: broodje gezond
T: 2 granenbiscuits met chocola
T: wasa basil koekjes
A: pizza Hawaï
T: 30 gr pinda’s
Totaal: 1902
B: heb weerbaarheidstraining, dus fysiek bezig. Als ik vnv nog energie heb pak ik Freek nog even mee.


ah ja kan me voorstellen dat die laatste loodjes het zwaarste zijn, zeker omdat je zo actief bent! Dan moet je voldoende ''voeden'' om op de been te blijven! Ga je nog iets doen in je vakantie?

@welmoed sterkte! Hopelijk ben je snel weer fit!

Hier ga ik over een paar dagen verhuizen, dus dat zullen wel hectische dagen worden/zijn, maar heel veel zin in ons nieuwe plekje! <3

Vandaag afscheidsborrel met mijn huisgenoten, dus niet zo'n ''gebalanceerd :') ) lijstje:
O: frambozen
T: stracciatella kvarg
L: broodje met kipfilet en smeerkaas sambal 15+
A: pizza van de italiaan en paar glazen wijn

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 08:26

Klopt aight, maar heb t helaas vaker gedaan _O-
Alleen afgelopen weekend was echt super chaotisch.
Hadden namelijk zaterdag een paard gekocht :):)
In de ochtend gaan kijken en in de avond opgehaald. Hoop moeten regelen dus kwamen aan eten niet echt toe, toen moest ik zondagochtend om 8.00 met Freek starten na 4.5 uur slaap. Toen had ik in de avond ook geen zin meer om te koken.
Maar mijn beweging de komende tijd wordt alleen maar meer verwacht ik haha. Dus ff goede balans gaan vinden om genoeg te blijven eten maar idd wel op de been te blijven.
Mijn ouders krijgen vandaag de sleutel van hun nieuwe huis hier in de buurt, dus ga daar wat helpen. En verder lekker thuis :)

Veel plezier vanavond! En leuk richting een nieuw plekje! Veel geluk!

Hier geen lijstje vandaag, heb teamdag en geen idee wat er allemaal geregeld wordt :')

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 08:40

Lis_Ol schreef:
Klopt aight, maar heb t helaas vaker gedaan _O-
Alleen afgelopen weekend was echt super chaotisch.
Hadden namelijk zaterdag een paard gekocht :):)
In de ochtend gaan kijken en in de avond opgehaald. Hoop moeten regelen dus kwamen aan eten niet echt toe, toen moest ik zondagochtend om 8.00 met Freek starten na 4.5 uur slaap. Toen had ik in de avond ook geen zin meer om te koken.
Maar mijn beweging de komende tijd wordt alleen maar meer verwacht ik haha. Dus ff goede balans gaan vinden om genoeg te blijven eten maar idd wel op de been te blijven

Veel plezier vanavond! En leuk richting een nieuw plekje! Veel geluk!

Hier geen lijstje vandaag, heb teamdag en geen idee wat er allemaal geregeld wordt :')


zoooooo dat is even leuk nieuws!! *\o/* Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

welmoed__

Berichten: 6568
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 10:23

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En Aight met jullie nieuwe stekje!

Eline_S_S

Berichten: 3526
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 16:51

Hoihoi! Mag ik even inbreken?
Ik heb de afgelopen jaren regelmatig met jullie mee gelezen, maar mijzelf nooit gemeld. Ik vind het altijd enorm inspirerend om anderen hun succesverhalen te lezen. Ik wou daarom heel graag mijn succes met jullie delen. Mede door de inspiratie uit dit topic :o
In maart 2020 stapte ik na een lange tijd weer eens op de weegschaal, waarnaar ik bijna stijl achterover sloeg. Bijna 100 kilo… Waar ik in 2018 nog rond de 72 kilo woog. De volgende dag de sportschoenen aangetrokken en via YouTube workouts gaan doen. Ook heb ik Lifesum gedownload om elke gram te noteren die ik binnen krijg. Hier sloeg ik nogmaals bijna stijl van achterover :+ De reality check resulteerde in 13 kilo minder aan het einde van 2020. Tot aan de zomer van 2022 is mijn gewicht altijd heel stabiel gebleven, tussen de 80 en 83 kilo.
Afgelopen zomer is mijn leven totaal veranderd, in goede zin. Ik kreeg promotie op werk, kocht mijn eerste eigen woning en heb deze zelf opgeknapt. Ook met de paarden kreeg ik een mega motivatieboost en er kwam een nieuwe liefde in mijn leven :D. Dit resulteerde al gauw in nog 5 a 6 kilo minder.
Inmiddels weeg ik 75 kilo (bij 1,73m) en ben ik stiekem een beetje gevallen voor fitness, mede door mijn nieuwe vlam *D Hoewel de weegschaal nu natuurlijk minder daling laat zien, zie en voel ik enorm veel verschil in mijn lichaam.
Ik schaam me wel een beetje voor de “before” foto’s, maar ik wil ze toch graag delen…

Afbeelding

De rechter foto is mijn lichaam vandaag :)
Afbeelding

En wat ik anderen tegenwoordig vooral mee geef; onzekerheden blijven toch wel… Toen ik op mijn zwaarst was, dacht ik dat wanneer ik 20kg kwijt zou zijn, al mijn onzekerheden verdwenen zouden zijn. Toch draag ik nog steeds het liefst elke dag lange bloesjes/shirts die mooi over mijn buikje heen vallen :j . Wel is mijn huid ontzettend verbeterd, heb ik 10x meer energie en onderneem ik veel makkelijker sociale activiteiten! Ik ben niet meer in paniek wanneer ik ergens op de fiets heen moet. Ik geniet zelfs van het stukje fietsen *\o/*