meer sporten en rijlaarzen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

meer sporten en rijlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 08:17

ik wil mijzelf meer motiveren om te gaan sporten/meer te bewegen

ik heb mij aangemeld voor fitnis trainig voor ruiters ( ik merk als het sporten puur op paaren gericht is dat ik het beter vol houdt.. slaat nergens op maar goed) Dit zal 1x per week zijn. Ik moet het nog beleven wat het presies is.

Nu wil ik graag thuis extra sporten. Gister via youtube een workout gedaan. dus wil ik nu 1 a 2xper week sporten maar wil ook krachttraining gaan doen (thuis of buiten, niet in sportschool dat extra erbij gaat financieel niet lukken en ga ik ook niet volhouden.. geef mij maar thuis of buiten)

Maar ik ben gigantisch bang dat ik straks mijn rijlaarzen niet meer ga passen. Ik ben niet type ik wil fitgirl zijn. Maar wil wel afvallen en vet meer omzetten in spieren.

ik heb kwa rijlaarzen al niet te makkelijke benen. Dus ik moet al speciaal op maat gemaakte laarzen hebben. En die zijn niet bepaald goedkoop. En daardoor merk ik ook dat ik minder wil gaan sporten. Ja i no dit slaat ook nergens op..

nu vroeg ik me af hoe zijn jullie ervaringen hierin?

Suzanne F.

Re: meer sporten en rijlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 08:34

Nou daar zou ik me niet zo druk om maken hoor. Tenzij je 20 kilo wilt afvallen, dan zal je wat dikke ski sokken in je laarzen moeten doen. Maar met een paar kilo merk je dat niet. Aankomen wel omdat het dan gaat knellen. Maar afvallen heb je geen last van.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 08:43

mijn doel op moment is 5 kg en dan mis nog 3 ofzo. Maar eerst die 5.Dikkere sokken vind ik niet erg als de pasvorm maar hetzelfde blijft.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:03

Ik denk dat het wel een beetje mee zou vallen. Vooral als je meer krachttraining gaat doen, zal je zien dat je benen niet zo zeer dunner worden maar gespierder.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 09:07

maar dag gespierder kan dat ook problemen oplopen. En anders ind gewoon maar eerst zien. Moet het eerst nog maar allemaal vol zien te houden haha

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:09

Ik ben sinds een maand bezig met ruiterfitheid en merk dat mn kuiten wel wat dikker worden, maar het verschil is echt niet zo groot dat mijn laarzen niet meer passen.
Anders even je kuiten opmeten nu en over 4-6 weken van training weer? Als het dan echt zo'n verschil oplevert kun je altijd besluiten om oefeningen voor je kuiten over te slaan.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 09:14

Iriscope schreef:
Ik ben sinds een maand bezig met ruiterfitheid en merk dat mn kuiten wel wat dikker worden, maar het verschil is echt niet zo groot dat mijn laarzen niet meer passen.
Anders even je kuiten opmeten nu en over 4-6 weken van training weer? Als het dan echt zo'n verschil oplevert kun je altijd besluiten om oefeningen voor je kuiten over te slaan.

Ik heb al dikke kuiten :D . Van mij hoeven ze niet dikker maar ind. En dat verschilt ook per persoon natuurlijk haha.

Ik ga er gewoon voor en dan zie ik het wel

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:16

Vet kun je niet omzetten in spieren..

Je kuiten worden echt niet opeens enorm hoor. Zou me daar niet druk om maken.