Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cilianne schreef:Als een goede mama door mijn kinderen, een geweldige echtgenote door mijn echtgenoot en een "we weten wel waar we starten maar niet waar we eindigen vriendin" door mijn vrienden![]()
De rest is bijzaak.
antje_vip schreef:Ik denk dat iedereen wel op een positieve manier herinnerd wil worden, maar ik sta er tot nu toe zelf meer in als: Over 100 jaar zijn we allemaal dood, alleen als je iets legendarisch doet word je nog ergens vermeld
Cowgirl schreef:Jessix schreef:Ik hoef helemaal niet herinnerd te worden.
Ik ook niet.
Wat een druk leg je jezelf op als daar naar streeft.![]()
Je moet al zoveel presteren tegenwoordig.
Cowgirl schreef:Jessix schreef:Ik hoef helemaal niet herinnerd te worden.
Ik ook niet.
Wat een druk leg je jezelf op als daar naar streeft.![]()
Je moet al zoveel presteren tegenwoordig.
lizy29 schreef:Ik zie het zeker niet als een extra druk. Meer als een manier om het beste uit mezelf te halen en een mooi streven. Zinloos zonder enig doel door het leven sloffen lijkt me dan echt weer helemaal niets.
Edit: het gaat me dus niet zo zeer om het herinnerd willen worden door anderen maar om hoe ik mijn leven wil leiden en hoop met dit topic denk ik om mensen daar ook eens over na te laten denken.
lizy29 schreef:Edit: het gaat me dus niet zo zeer om het herinnerd willen worden door anderen maar om hoe ik mijn leven wil leiden en hoop met dit topic denk ik om mensen daar ook eens over na te laten denken.