Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Zelf niet wel een goede vriendin. Zij is nu voor de tweede keer haar, haar verloren en heeft nu gekozen voor een haarwerk. Zij heeft dus wel een andere variant van alopecia. Ze heeft er over geschreven op haar blog.
https://dealgemenewanhoop.wordpress.com ... ia-areata/
Gimme_Joy schreef:Het ligt eraan hoeveel haar je hebt in het donorgebied en hoeveel nog in het ontvangstgebied. Ik zou er zeker even een belletje aan wagen. Ik ben behandelt bij Hair Science Institute. Je kan een vrijblijvend consult aanvragen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk over maak. Ja het is poedersuiker en ja ik ben ontzettend jaloers op mensen met een volle bos haar. Maar aan de andere kant heb ik er niet een minder leuk leven door. Ik sta voor de klas en krijg zo nu en dan opmerkingen van leerlingen. Maar als ik het uitleg zijn ze allemaal vol respect. Ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met reacties ofzo. Ergens op bokt is nog wel een topic te vinden van één van mijn behandelingen. Heb hier wel alvast een foto van het resultaat na 1 en na 2 transplantaties:
[ [url=m/KHnT3A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jnien schreef:Heb je inmiddels al een haarwerk?
Ik heb een haarwerk met clips. Werkt voor mij super.
Je ziet het niet. Maar toch blijft het aanpassen.
Met sporten etc. bv. Het kan wel, maar is toch anders.
Transplantatie hebben ze mij overigens afgeraden ivm mogelijke kans dat ook die worden 'afgestoten' op die plek.
Gimme_Joy schreef:Ik heb ook alopecia androgenetica en heb 3 haartransplantaties ondergaan. Het is niet goedkoop, maarhet resultaat mag er zijn.
Ik zit soms te twijgelen over een haarwerk, maar ik wil er nog niet aan beginnen. Ik wil zo lang mogelijk met mijn eigen haar doen.
Ken je micro hair pigmentation? Wellicht is dat een mooie "tussenstap"
Maar het blijft natuurlijk gewoon kl*te!