Een aantal jaar geleden had ik een bolletje onderhuids in mijn rug. Dat was een cyste, die gewoon bij de dokter onder plaatselijke verdoving werd verwijderd. Dat was echt iets van niks, maar omdat ik in de schoonmaak werk moest ik toch 2 weken thuis blijven zodat de draadjes niet zouden springen.
Een week of 2 geleden dacht ik een bolletje onderhuids aan mijn schouder te voelen. Dit was zo klein dat ik uiteindelijk dacht "zal wel niet". Nu zijn we 2 weken verder en dat bolletje is echt gegroeid, je voelt hem heel duidelijk zitten, en afhankelijk van hoe ik mijn schouder draai zie je hem ook.
Ik heb aanstaande vrijdag sowieso een afspraak bij de dokter ivm de prikpil, dus ga dan ook meteen naar mijn schouder laten kijken. Als het een cyste is, wil ik hem er sowieso meteen asap uit, hij is echt gegroeid en wil niet dat hij nog groter wordt. Zal wel weeral moeten thuis blijven dan, ik werk weer in de schoonmaak en 't is weer zo'n plaats waar je huid constant mee rekt. Zou wel balen zijn omdat ik dagelijks ook 3 stallen moet uitmesten

Mijn mama en broer hebben er ook regelmatig last van, het is ook iets erfelijk. Voor mij zou het de 2de zijn dus valt nog wel mee dan.
Maar mijn broer is in november geopereerd aan een tumor, hij is net 29 jaar geworden. Nogmaals bedankt aan iedereen die een kaartje heeft gestuurd trouwens, hij was er zo blij mee! Maar daardoor ben ik nu natuurlijk een beetje bang dat het erger dan een cyste is, zal wel niet, maar het zit natuurlijk in je hoofd.
Duimen jullie mee dat het maar een cyste is en niks engers?