Nadat ik in samenwerking met een pony vandaag vakkundig mijn outdoorlaarzen heb gesloopt, moet ik nieuwe. Niet zo heel erg, want ik kreeg er toch al koude voeten in.
Dus, ik ben opzoek naar de allerwarmste laarzen/schoenen die jullie ooit hebben gehad

Ik sta best wel heel veel in de bak om les te geven, en vaak heb ik na een uur of 2 toch wel koude voeten. Ik beweeg wel natuurlijk, maar niet genoeg om mijn voeten warm te houden.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Betekent duur automatisch warm? Of betaal je net zo goed voor het uiterlijk? Het moet wel lekker lopen natuurlijk, anders is uren achter elkaar lesgeven niet meer leuk. Maar waar begin je dan?
Eingelijk is voor mij het belangrijkste dat ze warm zijn. Als ze waterdicht zijn, is dat mooi meegenomen. Als ik er mee kan gaan paardrijden is dat nog leuker, want in mijn rijlaarzen krijg ik sowieso koude voeten. Maar het belangrijkste is dat ik warme voeten hou als ik les sta te geven.
Brand los: wat moet ik echt even bekijken?
Het prijskaartje maakt me niet zoveel uit, zolang de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is. Ik zal er erg veel gebruik van maken, dus ik wil er best wat meer geld aan uitgeven

Edit: een rits er in zou wel heel fijn zijn. Mijn wreef is aan de hoge kant waardoor ik er anders vaak moeilijk in en uit kom. En dan gaat de binnenvoering zo snel kapot