Dit ongeval is twee jaar terug gebeurd maar het blijft dik en pijnlijk bij aanraking of erop drukken op de bovenkant van mijn pink.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Nee, het staat bij ervaringen en diensten, dat is voor “wie heeft ervaring met stal x”
oomens schreef:Als het niet over de knokkel van een paard gaat, niets uit het tabblad Informatief.
goeroe schreef:oomens schreef:Als het niet over de knokkel van een paard gaat, niets uit het tabblad Informatief.
Je kunt toch gewoon ook aan de huisarts of in het ziekenhuis vragen of het een probleem is om hier nog een half jaar mee rond te lopen? Zo ja en je wilt het toch niet zullen ze je vast niet onder dwang in het gips zetten. Dan maar gewoon even niet meer op drukken.
BrankaZ schreef:Wat het is, is zo vanaf een scherm niet te zeggen. Maar als je er al 2 jaar mee rondloopt, zou ik denken dat een half jaar extra ook nog kan.
Een breuk zal ondertussen al geheeld zijn, gezien je EDS hebt kan luxatie altijd.
Is er een reden dat je je nu ineens meer zorgen maakt dan toen het net was gebeurd?
CalipsoLover schreef:Ik weet niet of je een foto erbij wou steken, maar ik 'zie' niks.
Hier ook een ingezakte pink al meer dan 10 jaar geleden. Is gebroken geweest maar hebben ze op de foto 'niet gezien' (is echt een heel slecht ziekenhuis en staat er om bekend) want dat bleek dus later wel zo te zijn. Mijn linker knokkel is dus weg, helemaal verzakt, wil morgen wel een foto trekken. Gelukkig vrijwel geen last van, maar kan hem niet goed bewegen. Indien ik er wel last van zou hebben gehad opereren ze het naar mijn weten, een gips heeft nu geen zin meer en een pink steken ze ook niet in het gips naar mijn weten.
Edit: intussen kan ik de foto zien!
BrankaZ schreef:Wat het is, is zo vanaf een scherm niet te zeggen. Maar als je er al 2 jaar mee rondloopt, zou ik denken dat een half jaar extra ook nog kan.
Een breuk zal ondertussen al geheeld zijn, gezien je EDS hebt kan luxatie altijd.
Is er een reden dat je je nu ineens meer zorgen maakt dan toen het net was gebeurd?
LadyMadonna schreef:LadyMadonna schreef:Nee, het staat bij ervaringen en diensten, dat is voor “wie heeft ervaring met stal x”
Welke had ik dan moeten hebben? Xx
BrankaZ schreef:Operatie is afhankelijk van het soort fractuur. Ik heb 2 keer een vinger gebroken. Eerste keer kwamen ze er na 2 weken achter dat ik een scheurtje in mijn ringvinger had. Die is niet gegipst, maar werd aan mijn ringvinger vastgemaakt. Bij mij met klittenbandjes, maar wordt ook wel eens met tape gedaan.
Tweede keer had ik mijn ringvinger gebroken. Hoekje bij gewricht. Die is een week gespalkt, daarna 4 weken gips.
Beide gevallen dus geen operatie.
Mondy schreef:Maar wat wil je eigenlijk bereiken ?
Als iemand zegt ja gebroken: ah mooi. Dan kan ik er nog wel een half jaar mee wachten. Is vast heel goed voor mn pink !
Als iemand zegt ja verschoven: ah mooi. Dan kan ik er nog wel een half jaar mee wachten. Is vast heel goed voor mn pink !
Als iemand zegt nee hoor niks aan de hand. Ja maar het doet nu nog steeds erg veel pijn/steeds pijnlijker dus er moet iets aan de hand zijn (pun intended) dus zie antwoorden hiervoor...
Waarom niet gewoon eens huisarts vragen en van daaruit kijken wat je ermee kan of niks doen en pas in de zomer kijken wat je er nog mee kan.
Mirry96 schreef:Mondy schreef:Maar wat wil je eigenlijk bereiken ?
Als iemand zegt ja gebroken: ah mooi. Dan kan ik er nog wel een half jaar mee wachten. Is vast heel goed voor mn pink !
Als iemand zegt ja verschoven: ah mooi. Dan kan ik er nog wel een half jaar mee wachten. Is vast heel goed voor mn pink !
Als iemand zegt nee hoor niks aan de hand. Ja maar het doet nu nog steeds erg veel pijn/steeds pijnlijker dus er moet iets aan de hand zijn (pun intended) dus zie antwoorden hiervoor...
Waarom niet gewoon eens huisarts vragen en van daaruit kijken wat je ermee kan of niks doen en pas in de zomer kijken wat je er nog mee kan.
Mijn huisarts is omdat ik Eds heb overbezorgd en die stuurt mij altijd onmiddellijk door naar röntgen. Liever dezelfde dag dan de volgende dag. Ik wil weten of wat ik zeg mogelijk is of dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
BrankaZ schreef:Maar wat is dan de reden dat je nu na 2 jaar ineens twijfelt? Als ik last zoveel last zou hebben dat ik wil gaan vragen of ik naar een dokter moet heb ik mijn antwoord wel: dan moet ik zeker gaan om het te laten checken.