Sinds gisteren heb ik 2 blaasjes op mijn vinger, ze jeuken heel af en toe een klein beetje en als ik iets aanraak voel ik een lichte pijn. Omdat ik vorig jaar op de zelfde vinger een gigantische ontsteking had dacht ik dat het verstandig was om te gaan. Dus heb ik de huisarts gebeld voor een afspraak maar zij is helaas tot eind januari op vakantie. Dus dan moet ik naar andere huisarts die niks van mijn verleden af weet, toen dacht ik dus ach ik kijk het wel even aan ik kan altijd nog gaan en op dit moment lijkt het niet ernstig te zijn.
Maar vanmorgen werd ik wakker en zijn de plekjes al beter zichtbaar dan gister morgen, dus ik twijfel toch om dan naar een andere huisarts te gaan. Waarom ik twijfel is omdat ik zelf denk dat het los staat van die ontsteking van toen.
Wat ik met dit topic hoop te bereiken is of mensen dit bultje misschien herkennen van een soort eczeem?
Ps: Als mijn eigen huisarts niet op vakantie was geweest was ik gewoon gegaan, maar om met zo'n bultje naar een andere huisarts te gaan vind ik heel kleinzerig mocht er niets aan de hand zijn.
Dit is waar het om gaat:

Zoals de ontsteking vorig jaar was, niet voor de zwakke maag: