Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Drink je voldoende ?
Ik had ook vaak en veel hoofdpijn waarbij pijnstillers niet werkte.
Ik ben toen bij gaan houden wat ik drink op een dag ( met een app ).
Ik kwam amper aan de 900ml per dag !!! Nu drink ik 1,5L tot 1.8L op een dag en wat denk je ? Geen zware hoofdpijn meer
Art_Ificious schreef:Kun je uitleggen hoe ze daarop testen?Zo ben ik voor mijn hoofdpijn bij 3 neurologen geweest op 3 jaar tijd. Alle 3 zijn ze het eens dat het GEEN migraine is. Dit kan getest worden dus mensen die melden dat ze migraine hebben maar dit nooit hebben laten testen weten niet eens waar hun hoofdpijn werkelijk vandaan komt en slikken dus maar gewoon pijnstillers. Niet goed dus!
Katja schreef:Art_Ificious schreef:Kun je uitleggen hoe ze daarop testen?Zo ben ik voor mijn hoofdpijn bij 3 neurologen geweest op 3 jaar tijd. Alle 3 zijn ze het eens dat het GEEN migraine is. Dit kan getest worden dus mensen die melden dat ze migraine hebben maar dit nooit hebben laten testen weten niet eens waar hun hoofdpijn werkelijk vandaan komt en slikken dus maar gewoon pijnstillers. Niet goed dus!
Art_Ificious schreef:De EEG heb ik pas al gehad (ander probleem) dus die kunnen ze vast overslaan denk ik.Zeker herinner het me nog wel.
Ik heb elke test bij ze alle drie moeten doen dus onzin lijkt het me zeker niet.
Ter plaatste stappen met de ogen dicht. Bij migraine zou je een rondje draaien, enige wat ik deed was steeds wat opzij gaan.
Dan krijg je een hoofdding op met allemaal kabeltjes die je hersenactiviteit meten. Je moet op een stoel zitten met de ogen dicht en een grote lamp gaat dan flikkeren (dit zie je door je gesloten ogen heen). Door de meting van je hersenactiviteit kunnen ze bepalen hoe snel en of je hersenen hier goed op reageren.
Dacht dat er nog een proef was maar kan er even niet op komen.