Bedankt voor de snelle reacties!
Haha als ik terug denk, de vorige keer dat Yonah op mijn voet landde was het helemaal blauw, gewoon gekneusd en toch wat minder pijnlijk dan deze keer.
karuna schreef:In het ergste geval bel je en kom je langs voor niks. Of je loopt mogelijk door met erge schade met alle gevolgen van dien.
Heb zelf aardige voetschade opgelopen door domweg schoen aantrekken. Verloor evenwicht. Vier middenvoetbeentjes en een diep voetbot gebroken. Kon daar niet meer mee lopen. Met gekneusde voetenben ontwrichte tenen nog wel
Ow wauw bizar wel! Ook door zoiets stoms.. 
Hanafubuki schreef:Sowieso even bellen en uitleggen dat er een paard op je voet is gekomen en het pijn doet. Vaak hoeft de huisarts dan al niet eens te kijken maar leggen ze een verwijzing klaar om even een foto te laten nemen. Een breukje in je voet hoeft absoluut geen zwelling te geven, ik viel van de trap, brak hem op 4 plaatsen maar was niet dik niks. Heb er zelfs met directe behandeling nu 2.5 jaar verder nog last van met temperatuurwisselingen. Kun je nagaan als ik was blijven doorlopen.
Bizar! Kon je er wel op lopen toen het was gebeurt? Toen het gister avond gebeurde stond ik te huilen van de pijn.. vervolgens op mijn werk (beveiliging dus heb wel eens nacht diensten..) is mijn voet ook een keer gaan tintelen, was erg apart aangezien ik in een normale houding in de stoel zat