ReflectoCil wenkbrauwverf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ReflectoCil wenkbrauwverf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:18

:wave:
meer mensen die hun (of andermans) wenkbrauwen verven met de ReflectoCil verf?
ik doe het nu een half jaar, en wat een gemak is het in vergelijking met elke ochtend inkleuren.
ik heb bruin haar met oorspronkelijk hele lichte wenkbrauwen, helemaal blond. ik verf nu met de kleur 3, natuurbruin, maar ze blijven na het verven lichter dan mijn haar.
heeft iemand ervaring met het mengen van de verfjes? ik dacht dat ik misschien wat zwart of grijs kan toevoegen, maar geen idee of dat goed gaat?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:22

Ik heb lichtblond haar en verf lekker met donkerbruin. De eerste dag is het wat donker, maar op dag 2 is het alweer goed. Mengen kan ook, eerst mengde ik licht- en donkerbruin maar dit bevalt veel beter. Foto is dag 2. Het was even schrikken maar verder valt het niemand op, haha.

Afbeelding

Vulina

Re: ReflectoCil wenkbrauwverf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:08

Ik gebruikte het in mijn salon, en nu nog bij mezelf. Je kunt gerust mengen. Met grijs heeft weinig verschil, met donkerbruin iets meer. Je kunt ook donkerbruin gebruiken en iets minder lang laten zitten. Hoe donkerder in het begin, hoe langer het blijft zitten.

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:48

Ik gebruik ook kleur 3. Ideaal vind ik het. Als jouw wenkbrauwen lichter blijven dan je haarkleur dan zou ik donkerbruin nemen en beginnen met bijvoorbeeld 4 minuten intrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:49

kleur 3 is donkerbruin toch? ik laat het nu al acht minuten intrekken haha :=

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 21:14

Ooja, ik heb 3.1. Hm, of je met mengen een betere kleur krijgt geen idee. Ik zou het gewoon proberen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 21:23

Hoeveel % waterstofperoxide gebruik je? Je hebt 3 en 9%, laatste doet véél meer. Ik weet alleen niet of dat te krijgen is voor een particulier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 23:06

Vulina schreef:
Hoeveel % waterstofperoxide gebruik je? Je hebt 3 en 9%, laatste doet véél meer. Ik weet alleen niet of dat te krijgen is voor een particulier.

ik gebruik inderdaad 3%. wist niet dat er ook nog sterkere was! zal er eens naar kijken.

edit: is wel te verkrijgen, maar dan van haarverf merken. is het nog gevaarlijk om sterkere oxidant te gebruiken?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 23:21

Niet op je wenkbrauwen. Het wordt wel donkerder en blijft veel langer zitten.