Endometriose ‘diagnose’

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 14:25

Mri schreef:
Dit was overigens wel de 4e datum. De 3 data die hiervoor gepland waren werden allemaal gecanceld vanwege Corona, maar nu is ze eindelijk verlost van de tumor.

Pff, wat frustrerend moet dat zijn geweest. En ik snap wel dat ze een foto wilde, haha :P Fijn dat ze goed herstelt!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Re: Endometriose ‘diagnose’

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:25

Poeh, wat een ding, goed dat die eruit is! Wil je haar beterschap wensen?

Duc_je
Berichten: 637
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 19:50

Wat een joekel zeg :wow:
Ts ik weet wie je bent (klinkt wat gek := ) en hoop dat het verder goed met jou en je familie gaat. Een heel goed herstel gewenst!

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Endometriose ‘diagnose’

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 20:18

Ik lees dit topic nu pas. Wat een verhaal!!! En jeetje wat een ding. Gelukkig ben je er van verlost! Herl veel beterschap en een voorspoedig herstel toegewenst!

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Endometriose ‘diagnose’

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 15:55

Bedankt voor alle beterschapswensen namens TS. Inmiddels is het bijna 2 weken geleden dat ze geopereerd is. Vandaag heeft ze controle gehad en alles is goed. Wond is al helemaal dicht en is heel netjes. Over een maand of 4 heeft ze een CT scan en als dat goed is hoeft ze alleen maar te komen als ze denkt dat er iets niet goed zit.
TS is gister weer begonnen met (hele dagen) werken en mag over een paar weken ook weer beginnen met sporten.

Anoniem

Re: Endometriose ‘diagnose’

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:20

Zo, dat is mooi nieuws! Hopelijk zien ze niks geks meer op de CT-scan en blijft ze zo goed herstellen!