Ervaringen met bicepstenodese

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nottinghill

Ervaringen met bicepstenodese

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 00:06

Hallo!

Ik kamp al een aantal jaar met schouderklachten en in 2016 ben ik hier voor geopereerd. Het kapsel is toen strakker gezet en eigenlijk is het na mijn revalidatie alleen maar heel erg goed gegaan.
Helaas begon ik aan het begin van dit jaar weer klachten te krijgen; veel pijn aan de voorkant van mijn schouder in de vorm van heftige steken. Arm omhoog bewegen geeft steken, rugzak om geeft steken etc.
Nou reageerde ik ook op wat testjes voor de bicepspees en hebben ze op de MRI gezien dat deze wat naar voren ligt, wat dus de klachten kan veroorzaken. Met het kapsel was gelukkig niks aan de hand, nog steeds ruim maar ik heb geen last van instabiliteit.
Nou hebben ze vandaag de groeve van mijn bicepspees ingespoten met verdovingsmiddel om te kijken of dit verlichting gaf. Ik heb een aantal uur eigenlijk helemaal geen last gehad, zelfs een rugzak omgedaan om te kijken of dit klachten gaf :+.

Wat dit dus kan beteken is dat ik een operatie moet ondergaan om mijn bicepspees uit het gewricht te halen en te verplaatsen. Ik heb heel weinig zin in een revalidatie van een aantal weken/maanden, waarbij ik niks meer met de paarden kan doen. Daarnaast ik ook al gelezen dat een Popeye sign hiervan een complicatie kan zijn, wat iets is wat ik absoluut niet wil hebben. Mocht de operatie dus een optie zijn, en ik ben bang van wel aangezien mijn klachten dus enorm zijn verlicht, vroeg ik mij af of mensen ervaringen hebben en mij er meer over kunnen vertellen. :D

Sweetgirl1

Re: Ervaringen met bicepstenodese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 01:40

K ben 4 april geopereerd aan een luxatie van de biceppees. Die herft er ruim 7 jaar naast gelegen. Momenteel nog herstellende er van. Kan nog niks zwaars tillen of iets. Ook zij waards mijn arm omhoog doen lukt me niet.