Momenteel zit ik op Kos voor een heerlijke vakantie. Morgen avond vliegen we naar huis. Nu ben ik de laatste 2 avonden flink te pakken genomen door muggen. Ondanks de nodige maatregelen van insmeren. Ik heb al eerder een allergische reactie gehad waarbij mijn hele onderarm vuurrood werd en opzwol. Ik heb toen cetirizine (hoe schrijf ik dat) gehad van de HA en toen trok het snel weg. Ik moest allergie pillen in huis halen zodat als ik geprikt werd en ik kreeg zo'n reactie ik direct wat kon innemen dus er liggen netjes pillen in de kast thuis.
Dat is dus het probleem. Ze liggen thuis, en zitten niet in het tasje met spulletjes dat ik heb mee genomen. Ik was er van overtuigd dat ik ze mee had maar ze zitten er echt niet bij..
Ik heb nu 9 jeukende bulten, waarvan er 3 al behoorlijk aan het 'groeien' zijn en dus al flinke schijven zijn geworden. Ze houden mij de halve nacht wakker omdat de jeuk gewoon niet weg gaat.
Ondanks dat Kos stad niet zo ver is, schijnt een taxi al een euro of 10 te kosten. Dan moeten we nog een apotheek vinden in de hoop dat ze allergie pillen hebben

Ik vind het een beetje zonde van mijn geld als ik het nog een dagje kan uitzingen, maar alle tips om de jeuk een beetje tegen te gaan zijn meer dan welkom!
Ik ben al aan het koelen en dat helpt zolang ik koel, maar daarna komt de jeuk net zo hard weer terug..