Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiren schreef:Minder calorieën nuttigen dat je verbruikt.
Edit: te snel verzonden. Bovenstaande klinkt natuurlijk heel erg captain obvious, maar is wel de enige echt werkende manier voor gewichtsverlies. Als je inname niet omlaag kan, zal je verbruik omhoog moeten.
white_flame schreef:Ik sport 2x per week... mijn eten halveren lijkt mij niet zo een top idee, omdat ik al heeeel weinig eet.
Chips etc eet ik sowieso niet. Dus daarom vroeg ik mezelf een beetje af wat ik nog kan doen hahaha
white_flame schreef:Ik sport 2x per week... mijn eten halveren lijkt mij niet zo een top idee, omdat ik al heeeel weinig eet.
Chips etc eet ik sowieso niet. Dus daarom vroeg ik mezelf een beetje af wat ik nog kan doen hahaha
Frummels schreef:white_flame schreef:Ik sport 2x per week... mijn eten halveren lijkt mij niet zo een top idee, omdat ik al heeeel weinig eet.
heel weinig eten is vooral heel slecht voor je. Vul eens een keer in een app in wat je precies eet op een dag en kijk hoeveel kcal je daadwerkelijk eet. Eet je weinig als in weinig maaltijden, weinig hoeveelheden, kleine porties, weinig vet, weinig khd? Weinig is wel erg globaal natuurlijk.
Maar als je echt zooo weinig eet, dan zul je meeeer moeten bewegenWant blijkbaar eet je nog steeds meer dan dat je verbruikt, anders zou je afvallen.