Nog ongeveer 90 dagen voordat kerst en oud en nieuw voor de deur staat. Vanmorgen wist ik het zeker, deze challenge ga ik voor mijzelf inzetten om even 13 weken goed voor mijzelf te zorgen. Gezond eten, meer bewegen en vooral “normaal” omgaan met bovenstaand.
De afgelopen maanden 101 excuses om niet op te letten en gewoon ongestoord mijn kop in het zand gestoken. Nu is de “niet over de 5 kg grens” toch écht bereikt en heb ik zin om het vanaf morgen de draad weer op te pakken.
Niks extreems, weet dat “doe maar normaal” goed genoeg is maar die stok achter de deur en extra motivatie is fijn. Mijn Marscha planner ingedeeld voor de komende weken en mocht je het leuk vinden om deze 90 dagen met mij mee te doen (elke persoonlijke challenge is oké) ben ik benieuwd naar jullie reactie!
Op naar een goede afsluiting van 2019 zodat we 2020 niet “opnieuw” hoeven te beginnen. Ja toch?
BB80
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-19 16:59
Niemand goede voornemens voor de kerst?? Hahaha....jammer! Topic mag er wel uit dan hoor. Ga in mijn eentje de challenge aan! Gaat lukken!