Elleboog brace/bandage, welke?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Elleboog brace/bandage, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 22:34

Dag bokkers,

Door een aanrijding vorige week maandag loop ik momenteel met een zwaar gekneusde elleboog/onderarm. Hieromheen zit een kous en drukverband.

Echter heb ik ook wondjes die geïnfecteerd zijn op de elleboog en moet ik 2-3x daags het af doen voor wond verzorging.

Nu is dit best wat gedoe in je eentje om dat verband met 1 hand er weer omheen te krijgen. Dus ben ik opzoek naar een elleboog brace/steun verband dat makkelijk aan te brengen is met 1 hand. Ik zie alleen door alle opties het bos niet meer.

Heeft iemand ervaring met een brace, max 40 euro. Voor steun aan de elleboog en onderarm. Geschikt voor stevige bovenarm.

Helaas met alleen de kous om zonder verband heb ik nog veel pijn. Dus zoek wel echt iets dat tegendruk/compressie geeft tegen de pijn.

Thats_Me

Re: Elleboog brace/bandage, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:23

Zelf heb ik goede ervaringen met podobrace.nl
Die helpen je goed en mocht het toch niet passen kun je dat ook weer terug sturen en helpen ze je goed verder. Je kunt ook een fysiotherapeut om advies vragen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 16:33

Thats_Me schreef:
Zelf heb ik goede ervaringen met podobrace.nl
Die helpen je goed en mocht het toch niet passen kun je dat ook weer terug sturen en helpen ze je goed verder. Je kunt ook een fysiotherapeut om advies vragen.

Bedankt! Site ziet er goed uit ga er eens naar kijken