Smartwatch + Samsung Health en runtastic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Smartwatch + Samsung Health en runtastic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 14:42

Hooi bokkers,

Ik ben op zoek naar een smartwatch die ik zonder problemen aan kan sluiten op Samsung Health en eventueel optioneel ook runtastic.
Ik ben me bewust van de Samsung active watches maar dat wordt mij echt te gortig.

Het is voor mij van belang dat ik stappen kan tellen, eventueel kan zien of ik berichten heb en hartslag/slaap kan meten. Al het extra is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.

Lange batterijduur is voor mij wel echt van belang, ik moet er minstens 2 dagen mee voort kunnen maar bij voorkeur meer.

Ik ben al aan de Garrett sport 14 voorbij gekomen maar kan nergens vinden of deze aan te sluiten is op Samsung Health en wat de batterijduur is. Heeft iemand deze toevallig?

Tips en ideeën zijn erg welkom!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:10

Waarom wil je hem perse op Samsung Health gebruiken? Ik heb sinds 2 maanden een fitbit, en gebruik de app van fitbit. Vind ik persoonlijk veel fijner werken dan Samsung health.

Xyris

Re: Smartwatch + Samsung Health en runtastic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 19:21

Ik gebruik samsung health pas sinds kort, ik vind het wel erg grappig en doe het samen met een paar mensen, vandaar eigenlijk.

DideH

Re: Smartwatch + Samsung Health en runtastic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:30

Ik heb zelf sinds deze week een huawei band 3 pro - activity tracker, welke werkt met de huwawei health app (ik heb zelf een samsung telefoon, werkt gewoon).

Voldoet aan alle eisen die je noemt. Meet slaap, stappen, workouts (incl. Gps + caloriën), laat berichten zien, werkt als horloge, hartslag gedurende de hele dag en gaat een dag of 5 a 7 mee. Opladen duurt iets meer dan een uurtje.

Denk niet dat er heel veel trackers expliciet met de samsung health app werken anders dan de samsungs zelf?

Meestal zie je dat elk trackermerk zijn eigen app heeft.