Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Een fijne goede dokter is mooi maar blijkbaar is de rest van het personeel niet zo toppie, toch maar zorgen voor het beste ziekenhuis. Belachelijk dat ze het gebruik van Humira wegwuiven want dat kan nogal van invloed op het genezingsproces zijn. Valt me wel op dat er maar weinig medisch personeel is die weten wat en waarvoor humira dient en waar specifiek op gelet moet worden.
corinec schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gehad en toen hebben ze 6 keer geprobeerd om een ruggenprik te zetten. Dit is toen niet gelukt. De dag erna was mijn rug bont en blauw en had ikdaar meer last van dan van mijn keizersnede. Gelukkig geen uitstralingspijn. Wel een trauma er van over gehouden want het was een vreselijke anesthesist.
corinec schreef:Mijn man mocht er helaas niet bij zijn. Ik was helemaal in paniek en ze houden je natuurlijk in de houdgreep.
lein82 schreef:Ik heb 13 jaar geleden een ruggenprik gehad, waarbij ze een zenuw hebben geraakt. De ruggenprik werkte toen ook niet goed en tijdens het zetten, kreeg ik ook felle steken in mijn been.
Ik heb zeker 1,5 jaar deze felle steken gehad aan de buitenkant van mijn rechterbovenbeen. Het loopt van mijn knie tot mijn heup.
Loopt ja, ik ben nu 13 jaar verder en alhoewel ik er eigenlijk geen pijn meer aan heb, voelt die plek doof en koud. Bepaalde houdingen of broeken kunnen het erger maken. Dan heb ik tintelingen en een prikkend gevoel net of het slaapt. Ik ervaar geen pijnprikkels op die plek, als ik bijvoorbeeld tegen een hete kachel aan zou staan, voel ik dat niet.
Destijds werd er ook gezegd dat het wel over zou gaan met de tijd, maar helaas heb ik blijvende klachten.
Het is inmiddels wel zo ver genezen dat het me niet hindert in mijn functioneren.
corinec schreef:Mijn gynaecoloog zei nog dat het maar goed was dat deze anesthesist met slapende mensen werkt omdat hij niet goed met patiënten om kan gaan.
lein82 schreef:Ik heb 13 jaar geleden een ruggenprik gehad, waarbij ze een zenuw hebben geraakt. De ruggenprik werkte toen ook niet goed en tijdens het zetten, kreeg ik ook felle steken in mijn been.
Ik heb zeker 1,5 jaar deze felle steken gehad aan de buitenkant van mijn rechterbovenbeen. Het loopt van mijn knie tot mijn heup.
Loopt ja, ik ben nu 13 jaar verder en alhoewel ik er eigenlijk geen pijn meer aan heb, voelt die plek doof en koud. Bepaalde houdingen of broeken kunnen het erger maken. Dan heb ik tintelingen en een prikkend gevoel net of het slaapt. Ik ervaar geen pijnprikkels op die plek, als ik bijvoorbeeld tegen een hete kachel aan zou staan, voel ik dat niet.
Destijds werd er ook gezegd dat het wel over zou gaan met de tijd, maar helaas heb ik blijvende klachten.
Het is inmiddels wel zo ver genezen dat het me niet hindert in mijn functioneren.