Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
uniekhorse schreef:Dik, rood, glanzend, pijnlijk been. Bij benauwdheid direct contact opnemen met ga. T’s wat zijn de klachten precies? Gewoon ha bellen die kunnen je van advies voorzien.
theadora99 schreef:uniekhorse schreef:Dik, rood, glanzend, pijnlijk been. Bij benauwdheid direct contact opnemen met ga. T’s wat zijn de klachten precies? Gewoon ha bellen die kunnen je van advies voorzien.
Rood en glanzend hoeft zeker niet. Mijn moeder is 2 keer naar huis gestuurd dat het geen trombose kon zijn want niet rood en glanzend. Toch eigenwijs geweest en echo gevraagd, toch 2x trombose.
Mijn moeder omschrijft het als een kramp gevoel, maar dan scherp. Kan ook een beetje strak aanvoelen. Vaak wel rood en glanzend, maar hoeft niet. Bij twijfel kan je dit altijd aangeven
Blue_Eyes schreef:Trombose kán dit soort klachten geven. En soms niet. Er zijn mensen die er niets van merken en dan ineens een longembolie hebben. Bij twijfel een bezoekje brengen aan de huisarts!
Inmiddels zijn we natuurlijk wel 2 dagen verder; hoe gaat het inmiddels?
Isabel schreef:capopjekop schreef:Bij twijdel de huisartsenpost bellen. Ik heb ooit een longembolie gehad maar niks aan mijn been gemerkt..
Maar een longembolie zit meestal ook in je long en niet in je been?