Afgelopen 3 weken heb ik veel last van mijn hand, pols en arm gekregen. Omdat ik zwaar logistiek werk doe en ik afgelopen week bijna niet meer normaal kon werken, heb ik toen een afspraak bij de huisarts gemaakt.
De volgende dag dus naar de huisarts en na wat testjes was het voor hun duidelijk dat het Carpaal Tunnel Syndroom is. Ik heb een spalk aan laten meten zodat ik mijn werk nog wel (deels) kan doen. Merkte wel dat het werken een stuk lastiger is met zo een spalk en mijn baas werkt ook niet echt lekker mee

Nu heb ik een doorverwijzing gehad van de huisarts naar de handfysio en daar heb ik volgende week donderdag een afspraak voor de verdere behandeling en of ze gaan kijken naar een injectie of operatie.
De spalk moet ik snachts dragen, tijdens het werk en als ik overdags last heb mag ik hem ook omhouden.
Nu doe ik dus net mijn spalk af omdat ik even lekker aan het netflixen ben, en mijn hand begint me toch een pijn te doen. Hij voelt helemaal verdoofd en tintelde. Dat is nu weer redelijk over maar ik voel soms echt een soort van pijngolf door mijn hand gaan.
Ik weet niet of ik nu mijn hand beter terug kan doen in de spalk of dat ik hem maar beter af kan laten. Het nare is dat de huisartsenpost waar ik bij zit dicht is omdat het weekend is. Dus die kan ik ook niet bellen om raad. Weten jullie wat ik misschien kan doen? Ik weet dat bokt geen huisarts is maar die ga ik maandag gelijk bellen.
Ook ben ik benieuwd of hier medebokkers zijn die CTS hebben of hebben gehad. Voor welke behandeling hebben jullie gekozen en hoe is dit jullie bevallen?
Alvast bedankt