Naar stad gereden en de juwelierszaak ingelopen en daar moeten wij even wachten
Voor ons een meisje van een jaar of 16/17 aan de beurt met een oorbel bovenin het oor die niet goed geschoten was. deze stak uit hoorde ik zeggen en diegene die schoot zei, a hij zit inderdaad niet heel goed. Die werd eruit gehaald en in het andere oor opnieuw gezet om dat in hetzelfde oor niet meer kon. Ik heb niet alles gehoord of meegekregen waarom dat in hetzelfde oor niet opnieuw kon.
Toen mijn dochter aan de beurt was werden de gaatjes afgetekend. Nog goed nagemeten, ikzelf ook nog extra goed gekeken en met 2 man werd er geschoten terwijl zij muisstil tegen mij aanleunde.
Nu zit 1 gaatje een heel stuk verder naar voren dan het puntje van de stift. Ik zag het al toen wij in de auto zaten maar vond het niet erg opvallen. Thuis heb ik op haar verzoek foto`s gemaakt ( om aan iedereen door te sturen om haar nieuwe oorbellen te laten zien) en daar voel mij op dat ze toch wel behoorlijk afweken en ben ik bang dat zij er later last of spijt van gaat krijgen.
Nu wil ik morgen terug naar de winkel maar mag je meteen een nieuw gaatje schieten of moet het ene eerst dichtgegroeid zijn voor je een nieuwe kan laten schieten?
Dan kan ik haar wat voorbereiden want zij heeft nu net besloten dat ze geen 2 scheve gaatjes wil.
Verder vind ik het echt sneu voor haar, eindelijk durft ze, het was hartstikke pijnlijk zei ze en nu moet ze opnieuw omdat diegene die schoot ( alweer!) verkeerd schiet
Kan ik behalve kostenloos herstellen ook een goedmakertje vragen , bv een ander setje oorbellen of is dat niet netjes en is het gewoon pech hebben voor ons.
Op de foto zie je het puntje was afgetekend nog zitten