Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Partner heeft dit probleem en die is chronisch gebruiker. Hij krijgt nu soortgelijk vanuit het buitenland omdat het al maanden niet meer leverbaar is vanuit Nederland. Mede omdat hij niet zonder deze medicijnen kan leven moet het uit het buitenland komen.
Carol_Beer schreef:Medicijntekorten..
Pff wat een nonsens, alleen voor het pleps waarschijnlijk, want rijke loeders hebben daar natuurlijk geen last van!!
Links Nederland wil verschil tussen arm en rijk verkleinen, nou kmerk er anders geen ene mallemoer van. Naast het feit dat de farmaceutische industrie bakken aan geld verdient aan pure troep als antidepressiva, wat in feite gewoon drugs is, is het gemiddelde volk in NL daar de dupe van. Ik geloof niet dat er een medicijntekort is als majesteit iets heeft.
Gelijke rechten in NL? Ja als we slapen zeker, maar op medisch gebied komt dat zeker niet aan te pas!
Daarnaast wordt het in de toekomst ook nog alleen maar erger. Met pure waanzin als kunstmatige intelegentie, waar ze alles mee bijhouden heb je als roker straks nog geeneens meer recht op gezondheidszorg! Vooral nu men steeds meer over wil gaan op het betalen per mobiel. Lekker je faceherkenning het werk laten doen, nou dikke pik..
Astorga schreef:Carol_Beer schreef:Schopmeningen?? Het zijn feiten, en daar is genoeg bewijs voor.
Ik ben erg benieuwd naar je bewijs.
petitparis schreef:Ik ben het intussen ook al enkele keren tegengekomen dat bepaalde medicatie plots niet of slecht verkrijgbaar/leverbaar is. Soms is het antwoord duidelijk en is er probleem/fout bij productie. Maar toch, gezien vaak de lange houdbaarheid etc, zou je toch mogen verwachten dat een farmareus wel een "mislukte batch" kan opvangen...
Gelukkig zelf nog geen problemen gehad met belangrijke medicatie, maar vind dit toch vervelend en zelfs riskant voor bepaalde "patiënten".