Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Dat je überhaupt nog een heel topic kan typen als je migraine hebt..
Ik ben dan out of alles mbt licht, laptop, telefoon, tv, lampen, daglicht..
elnienjo schreef:Oh en 'no show' is niet op komen dagen zonder af te melden. Als jij belt en het uitlegt zal 't allemaal wel loslopen.
Eliine schreef:Precies, dit!elnienjo schreef:Oh en 'no show' is niet op komen dagen zonder af te melden. Als jij belt en het uitlegt zal 't allemaal wel loslopen.
Nou denk je wel heel makkelijk hoor. Op de dag zelf gaan afgebelde afspraken in principe gewoon op no show tenzij er inderdaad sprake is van overmacht. Precieze beleid zal mogelijk wat per ziekenhuis verschillen.
Niet perse naar TS gericht meer ook algemeen; maar bedenk wel dat er al rekening met je komst wordt gehouden, apparatuur vrijgehouden etc. Niet onbegrijpelijk dat, een fractie!, van de kosten dan op eigen rekening komen.
Eliine schreef:elnienjo schreef:Oh en 'no show' is niet op komen dagen zonder af te melden. Als jij belt en het uitlegt zal 't allemaal wel loslopen.
Nou denk je wel heel makkelijk hoor. Op de dag zelf gaan afgebelde afspraken in principe gewoon op no show tenzij er inderdaad sprake is van overmacht. Precieze beleid zal mogelijk wat per ziekenhuis verschillen.
Niet perse naar TS gericht meer ook algemeen; maar bedenk wel dat er al rekening met je komst wordt gehouden, apparatuur vrijgehouden etc. Niet onbegrijpelijk dat, een fractie!, van de kosten dan op eigen rekening komen.
Sabri schreef:Ik vind het dus vreemd dat deze regeling no show blijkbaar per ziekenhuis kan verschillen? Ik ben ermee eens hoor dat zorgkosten de pan uitrijzen en ik daardoor het zelf moet betalen. Ik ga ook zeker proberen te gaan, maar wat als ik op laatste moment er toch vanaf wil zien? Bv vanwege teveel stress/angst? Is dat dan ook nog een no show?
Ja de angst/stress heeft zeker grote invloed ook helaas op mijn migraine..daarom ben ik bang morgen daadwerkelijk migraine te krijgen.. Ik weet ook niet of je dan met doktersverklaring moet komen? Ik heb wel over twee weken in hetzelfde ziekenhuis een afspraak ivm mijn migraine.