Afgelopen woensdag heeft mijn dochter van bijna 2 een betonnen beeldje op haar duim gehad en daarbij is haar nagel er af gegaan. Het bloedde als een rund en mijn man is met haar naar de Hap geweest. Daar hebben ze het gespoeld en verbonden en de volgende dag moesten we langs de huisarts.
Op donderdag heeft alleen de assistente er naar gekeken. Ze heeft het verband er af gehaald en nieuw verband er op gedaan. Niet gespoeld. Vanaf de volgende dag mocht ik het zelf gaan verwisselen, dat was op vrijdag. Ik was alleen dus ben 's middags naar mijn moeder geweest om het verband te wisselen. Ik vond het er niet goed uit zien dus toch de huisarts gebeld. Die heeft even snel tussendoor gekeken en zei dat het wel goed zou komen.
Zaterdag heb ik het ook verschoond en zag het er redelijk uit. Alleen vandaag zag het er weer bruin en plakkerig uit.
Ik ben van plan om morgen weer de huisarts te bellen maar mijn vraag is eigenlijk hoe lang het, bij degene die dit ook heeft gehad, heeft geduurd voordat het weer geheeld was en wanneer de nagel terug was.
Dit zijn foto's van vrijdag. Even als spoiler want is niet een heel fijn gezicht.