Zelfbruinende bodylotion, welke?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Zelfbruinende bodylotion, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 22:00

Omdat ik helaas gezegend ben met een prachtig blank huidje, zoek ik een zelfbruinende bodylotion om de ergste reflectie te verbergen.
Ik ben dus niet naar zelfbruiners zoals st. Moriz en dergelijke, echt naar een bodylotion met een subtiel tintje.

Aight

Re: Zelfbruinende bodylotion, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:18

Dove heeft er eentje. Daarbij zie ik bij mezelf dus pas verschil als ik een week fanatiek smeer (en dan moet ik echt heel goed kijken). Maar subtiel is het zeker, en als je een keer een plekje vergeet heeft dat geen desastreuze gevolgen :')

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:19

Biodermal sunkissed. Trekt snel in en ruikt heerlijk!

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:52

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik werk bij Kruidvat en hoor heel veel positieve dingen over die van Dove

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:53

Tanlux kopen en met je eigen bodylotion mengen. Niet goedkoop, wel perfect.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 23:02

Kruidvat zelf heeft ook een fijne. Ben ook heel wit en deze haalt net het echte witte even ervanaf!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 23:21

Waarom wil je geen zelfbruiner?

Ik wilde om de reden dat je het er niet zomaar weer af kan halen en je vaak echt bruine benen krijgt of vlekken als je 1 of andere goedkope hebt, geen zelfbruiner.

Nu heb ik gewoon een bronzer en die kan je er gewoon afhalen met water en zeep, Maar het trekt er niet af in de zee oid. En hij is ook niet enorm bruin, en ik meng hem met bodylotion. Echt super werkt dat!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 23:28

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 00:03

Dove bodylotion heeft geen indicator kleur waardoor ik helemaal vlekkerig uit de verf kwam :) bij de zelfbruinermouse van St. Tropez zie ik precies waar ik met die handschoen gesmeerd heb, ik laat hem twee uur intrekken en dan is het witte er af, heel mooi en natuurlijk dus ik zou de zelfbruiner zeker overwegen als ik jou was :) geeft bij mij gewoon een sneller beter en mooier resultaat dan de zelfbruinende bodylotions.

Sille55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 00:17

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 00:20

Al eens overna gedacht om de zonnebank te pakken? Dan heb je ook al wat uv straling gehad, en zul je wat minder snel verbranden in de zon.
Ik ga vanaf maart/april elke 2 weken, en begin dan met 10 minuten met de lichtste bank en zit inmiddels op 20 minuten op de zwaarste bank. Gen vlekken, geen strepen, gewoon egaal bruin. :))

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 00:32

Ik heb die van Dove! Super tevreden maar moet wel een paar dagen van te voren beginnen met smeren. Maar ik heb nooit vlekken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 06:00

Die van Rituals is fijn.

Chntal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 07:01

Marc Inbane!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 07:32

Kaitlyn schreef:
Al eens overna gedacht om de zonnebank te pakken? Dan heb je ook al wat uv straling gehad, en zul je wat minder snel verbranden in de zon.
Ik ga vanaf maart/april elke 2 weken, en begin dan met 10 minuten met de lichtste bank en zit inmiddels op 20 minuten op de zwaarste bank. Gen vlekken, geen strepen, gewoon egaal bruin. :))

En een groter risico op huidkanker?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 12:22

DiantaM schreef:
Kaitlyn schreef:

En een groter risico op huidkanker?

En elke keer de zon ingaan en flink verbranden is een groter risico op huidkanker. ;)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 13:50

Kaitlyn schreef:
En elke keer de zon ingaan en flink verbranden is een groter risico op huidkanker. ;)

En daarom doe ik dat dus ook niet en zoek ik zoals gezegd een zelfbruinende bodylotion om niet spierwit over straat te hoeven :)

Ik heb inderdaad ook wel eens een zelfbruiner voor m’n benen gebruikt, maar als je dan vervolgens in bikini gaat, zie je duidelijk waar je hem wel of niet gebruikt hebt. Vandaar dat een bodylotion me fijner lijkt, die gebruik ik toch dagelijks.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 14:21

Ik heb zelf geen fijne ervaring met zelfbruinende bodylotion. Veel te vlekkerig.

Ik heb de zelfbruiner mouse van Bondi Sands, die bouwt je kleur langzaam op en geeft je een subtiele bruine kleur, zonder vlekken. Daarnaast verzorgt hij je huid ook.