Ik ben ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil en vanaf het begin had ik gelijk een regelmatige cyclus van 24 dagen. Sinds een paar maanden is dit veranderd. Ik had ineens een cyclus van 35 dagen en de maand erop was het weer 23 dagen. Op dit moment zit ik op dag 30 en is er nog niks. Dit is ook heel lastig ivm mn eisprong. Die was in het begin heel duidelijk en de laatste tijd ook veel minder.
Ik had gelezen dat deze schommelingen oa kunnen komen door heel intensief sporten en stress. Wat valt er dan onder intensief sporten? Ik doe namelijk wel elke dag krachttraining, maar dat lijkt me toch niet extreem intensief. Ook heb ik niet het idee dat ik nou zo heel veel stress heb.
Vooral heel vervelend met plannen, want ik dacht dat ik ruim voor mijn vakantie ongesteld zou zijn geweest, maar dat gaat er nu dus evengoed middenin vallen

Zijn er meer bokkers die hier last van hebben (gehad)? Of er ideeën over hebben.
Ik ga niet zo snel naar de huisarts, dus ik weet ook niet of dit iets is waarvoor ik daar heen moet gaan. Lijkt me dat die er ook niet heel veel aan zou kunnen doen.
Bedankt!