Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Tja, ik hou gewoon niet zo van haarvind gladde benen heerlijk aanvoelen en okselhaar vind ik ook niet verzorgd eruit zien. In de winter scheer ik het minder maar het voelt zo naar als ik het een tijdje niet gedaan heb
Snowie17 schreef:Ook heb ik een ongelofelijke feministische instelling en maak ik graag deel uit van de strijd van ons recht.
Lieke schreef:Tja, de norm is nou eenmaal dat je het als vrouw weg haalt. En als je tegen de norm ingaat vinden mensen dat vaak raar. Maar het is eigenlijk alleen maar een modeverschijnsel dat lang blijft hangen.
Maar als jij het niet weg wilt halen, dan heeft niemand daar wat van te vinden. Helaas doen we dat in de praktijk wel.
Sani schreef:Geinig dat ze haar oksels laat staan maar wel flink bijgehouden wenkbrauwen heeft.
Ik ben, op momenten dat ik niet perse blote benen heb, wel eens laks met scheren van mijn benen maar vooral oksels houd ik echt bij. Wat hierboven ook gezegd word, heb dan het gevoel sneller en meer te zweten (en te ruiken of stinken.
Lieke schreef:Tja, de norm is nou eenmaal dat je het als vrouw weg haalt. En als je tegen de norm ingaat vinden mensen dat vaak raar. Maar het is eigenlijk alleen maar een modeverschijnsel dat lang blijft hangen.
Ierpier schreef:Ik vind het een beetje onnozel om te zeggen dat je het vies en onhygiënisch vind maar dat dat niks te maken heeft met de samenleving en de standaarden daarin. Natuurlijk komt dat daar wel vandaan, met als veel andere dingen die we vies of ongepast vinden. Dat is niet erg of onredelijk, maar dat hoef je ook niet te ontkennen.
Ik scheer zelf alleen mijn oksels als ik weet dat ze zichtbaar zijn. Heb geen zin in vies gevonden worden. Benen heb ik blond haar op dus dat doe ik nooit, ook niet als ze bloot zijn.