Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gydja schreef:Klopt, de bulten zaten eerst meer bij elkaar. En nu zitten ze erg verspreid waardoor me dus hard afvroeg wat het was.
Maar als er zo veel mensen last hebben van het zelfde is er denk ik geen andere optie mogelijk. Thanks all!
Amber_anne schreef:Hier al een tijd bultjes, heb het af en aan al een aantal jaar. Geen idee wat het is, de huisarts dacht ooit aan een allergische reactie.
Het lijken kleine muggenbulten maar jeuken zo ontzettend erg.
[ [url=m/9IaY4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:TS, ik moet toch terugkomen op mijn eerdere reactie. Ik was er heilig van overtuigd dat het knutjes waren, omdat die hier in groten getale rondzwermen, maar vandaag zag een iemand de armen van mijn man en zei: "Ha, u heeft ook last van de processierups". Mijn man nog: "Nee hoor, dat zijn beten van knutjes". De man liet hem zijn armen zien en vroeg of mijn man ook jeuk had als hij schone kleren aantrok. Dit was het geval. Ik ben dus bang dat je toch hebt wat de meesten hier zeggen: de haren van de rups. En nog een tip: hang de was niet buiten te drogen (wat ik dus wel al die tijd heb gedaan).
Aanvulling: Wij hadden de afgelopen nachten het raam open en de ventilator aan. Dat betekende dat de haartjes door de hele kamer zijn gegaan en we daarom zelfs op onze lichamen helemaal onder zitten.
Gydja schreef:Amber_anne schreef:Hier al een tijd bultjes, heb het af en aan al een aantal jaar. Geen idee wat het is, de huisarts dacht ooit aan een allergische reactie.
Het lijken kleine muggenbulten maar jeuken zo ontzettend erg.
[ [url=m/9IaY4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijken inderdaad allemaal op dit soort bultjes